کد خبر: ۲۷۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۵۳

حال و روز داماد افغانستانی که عروسی اش تبدیل به عزا شد +عکس

میرویس که پس از سال‌ها کار در یک خیاطی در کابل، توانست پول برگزاری مراسم عروسی‌اش را آماده کند، با شوق لباس دامادی‌اش را پوشید و به مراسم رفت اما انفجار در داخل تالار عروسی به یک‌باره‌ همه‌چیز را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ داماد افغانستانی که شنبه شب مجلس عروسی اش هدف انفجار انتحاری قرار گرفت می گوید دیگر خوشبخت نخواهد شد.

میرویس علمی 26 ساله که از انفجار تروریستی داعش به تالار عروسی هتل شهر دبی در کابل جان سالم به در برده در شوک انفجار است و گفته است امیدش برای زندگی را از دست داده است.

حمله انتحاری داعش به مراسم جشن عروسی شیعیان هزاره 63 کشته و 180 زخمی بر جای گذاشته است.

عروس خانم هم که رویینا (18 ساله) نام دارد وضعیت وخیمی دارد و میرویس گفته که دائما غش می‌کند و نمی‌تواند صحبت کند.

داماد افزود: من نمی توانم به مراسم تدفین قربانیان بروم من احساس ضعف می کنم. کاش می توانستم اعضای بدنم را تکه تکه کنم و به مجروحان بدهم تا آرام شوند.

فرارو: میرویس که پس از سال‌ها کار در یک خیاطی در کابل، توانست پول برگزاری مراسم عروسی‌اش را آماده کند، با شوق لباس دامادی‌اش را پوشید و به مراسم رفت اما انفجار در داخل تالار عروسی به یک‌باره‌ همه‌چیز را تغییر داد.

در این انفجار چند تن از نزدیکان و دوستان میرویس نیز جان باختند؛ اما بخت با میرویس و تازه عروس یار بود و آن‌ها توانستند از این حمله جان سالم بدر ببرند.

میرویس می گوید دیگر نمی‌تواند با خانواده‌های شهدا روبرو و چشم به چشم شود.