کد خبر: ۲۷۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۲

اضافه‌شدن چند بازیگر چهره به فصل ششم پایتخت

محسن تنابنده از اضافه شدن چند بازیگر جدید به فصل ششم پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بر اساس اعلام روز پنج شنبه از جیرانی در دومین مجله اینترنتی «کافه آپارات» به گفت وگو با محسن تنابنده، نویسنده و کارگردان فیلم «قسم» پرداخته است.

محسن تنابنده در بخشی از این گفت‌وگو به توضیحاتی در رابطه با پایتخت ۶ پرداخت گفت: در پایتخت واقعا هیچ‌کس خشایار الوند نمی‌شود. چرا که او با همه شرایطی که داشتیم و به نوعی بارها داستان را عوض می‌کردیم، حاضر می‌شد بازنویسی کند.

وی ادامه داد: به شخصه تا روز پلان گرفتن بارها همه چیز را به هم می‌ریزم و او با این اخلاق من کنار آمده بود. هیچ‌کس به این کیفیت نمی‌توانست کار را دربیاورد. آدم‌های سریال خیلی برایش وضوح داشتند و کسی نمی‌تواند جای او را پر کند . الان دوست عزیزی به نام آرش عباسی که از نویسندگان خوب تئاتر بوده کنارمان است و به نوعی در حال پیدا کردن فازهای یکدیگر هستیم.

تنابنده در ادامه در رابطه با قصه پایتخت ۶ توضیح داد: به نوعی سریال پایتخت در هر سری خود تغییراتی داشت و در فضای جدیدی روایت شده است. یکی از منتقدان می‌گفت کارتان راحت است، اما اتفاقا این نقطه‌ای است که شاید شما زمین بخورید.

وی افزود: سری ششم پایتخت قصه محور بوده و تمام آدم‌ها برای خود قصه‌های مجزایی دارند که باز به هم ربط پیدا می‌کنند. در این فصل مهران احمدی به داستان برگشته و علیرضا خمسه که کاپیتان تیم و حرفه‌ای‌ترین بود، به دلیل ناتوانی ما که دیگر نتوانستیم او را تعریف کنیم، از ما جدا شده است.

تنابنده بیان کرد: یقینا بازیگران جدیدی به کار اضافه خواهند شد. به نوعی چند چهره به نام به سری ششم پایتخت اضافه می‌شوند.

برنامه اینترنتی کافه آپارات سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ با اجرای فریدون جیرانی از آپارات پخش خواهد شد./ایرنا