کد خبر: ۲۷۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۹

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۱۹ سارق مسلح و به عنف در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، سراوان و خاش، ۲۴فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان، ۱۹ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی های لازم قضائی در ۷ روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، سراوان و خاش، ۱۹ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد کشف و متهمان در بازجوئی های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه، ۴ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت محتویات خودرو، ۲ فقره سرقت معابر و یک فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان سیستان و بلوچستان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند./پایگاه خبری پلیس