کد خبر: ۲۷۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۶

نرخ ارز در بازار امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ / قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۵۷۰ تومان

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۵۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۳۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۵۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۳۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز‌های قبل کاهش داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۱۱ هزار و ۵۷۰ تومان رسید.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش نسبت به دیروز، ۱۳ هزار تومان و قیمت خرید ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۱۵۵ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۲۳۰ تومان تعیین شده که نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان، قیمت یورو را ۱۳ هزار تومان و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۲۵۲ تومان و ۸ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 550 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 570 تومان

قیمت یورو

13 هزار تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 155 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 230 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 139 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 217 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 510 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

13 هزار و 793 تومان