کد خبر: ۲۷۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۸

الهام غفوری: قصه‌های «پایتخت6» قابل پیش بینی نیست

تهیه کننده سریال «پایتخت6» گفت: در این سال‌ها متن‌های پایتخت طوری بوده که زیاد قابل پیش بینی نیست و هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی در سریال بیافتد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «الهام غفوری» تهیه کننده سریال «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم ، با اشاره به نگارش این سریال توسط محسن تنابنده گفت: آقای تنابنده مدتی است که کار نگارش متن‌های این سریال را آغاز کرده است و همانطور که قبل‌تر گفته بودم این سریال آذرماه وارد مرحله تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها لوکیشن «پایتخت۶» ایران است، بیان داشت: فعلا در قصه‌هایی که نوشته شده است، لوکیشن اصلی ایران و منطقه شیرگاه مازندران است. اما خب در این سال‌ها متن‌های پایتخت طوری بوده که زیاد قابل پیش بینی نیست و هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی در کلیت سریال بیفتد. هر زمان آقای تنابنده قصه را کامل کرد می‌توانم درباره کلیت داستان صحبت کنم.

تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره حضور بازیگران جدید در این سریال نیز گفت: همه بازیگران اصلی که در فصل‌های قبلی بازی می‌کردند، در فصل ۶ نیز حضور دارند. اما امکان اینکه بازیگرهای جدیدی نیز به قصه وارد شوند نیز هست، اما تا به اینجای داستان که به نگارش درآمده است، بازیگر جدیدی نداشتیم.

به گزارش فارس، علیرضا خمسه که نقش بابا پنجعلی را ایفا می‌کرد در فصل جدید سریال «پایتخت» حضور ندارد و مهران احمدی بازیگر نقش بهبود با اینکه در دو فصل قبلی حضور نداشته اما در این فصل ایفای نقش خواهد کرد.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل و ... در این سریال بازی می‌کنند.