کد خبر: ۲۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۶۴

ضرب‌وشتم ستاره لیگ برتری در منچستر +عکس

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، بازیکن قرضی باشگاه چلسی تنها چند ساعت پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل لیورپول در لیگ برتر جزیره، توسط افراد مهاجم مورد حمله قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ آنچه در مطبوعات بریتانیا منتشر شده حاکی از آن است که «دنی درنیک‌واتر» بازیکن اسبق لسترسیتی که به همره این تیم جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر برده است، پس از تلاش برای برقراری ارتباط کلامی با همسر یکی از بازیکنان حریف در یک کافه در منچستر، مورد حمله و ضرب‌وشتم قرار گرفته است.



این در حالی است که پس از انتقال وی به بیرون ساختمان توسط نیروهای امنیتی، گروهی متشکل از ۶ نفر با شی‌ای تیز به وی حمله‌ور شدند.

اظهارات شاهدان ماجرا از «تهوع آور» بودن زدوخورد و جاری شدن خون در اطراف محل درگیری حکایت داشته و برخی مدعی شدند که فریادهای «پایش را بشکنید» نیز از سوی مهاجمان شنیده شده است.



یکی از منابع به روزنامه سان انگلیس گفت: در یک آن، او (درینک واتر) مثل یک توپ روی زمین مچاله شده بود و آنها در حالی که بی‌وقفه روی قوزک پای او بالا و پایین می‌پریدند، فریاد می‌زدند "پایش را بشکنید"؛ آنها می‌دانستند که او ستاره ای در لیگ برتر است و پا برای او حکم درآمد را دارد؛ خون همه جا پخش شده بود و تهوع‌آور بود.

نه چلسی و نه برنلی که درینک‌واتر هم‌اکنون به طور قرضی در آن بازی می‌کند، هیچگونه اطلاعاتی را در خصوص حادثه در اختیار روزنامه‌ها قرار نداده‌اند./ایرنا