کد خبر: ۲۷۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۵

توفان در سیستان و بلوچستان/ سیر روان قطارهای مسافری و باری

 مدیرکل راه‌آهن جنوبشرق گفت: با وجود بادها و طوفان‌های همیشگی در مسیر ریلی کلات به شوره گز به طول ۷۵ کیلومتر با تمهیدات اندیشیده شده قطارهای مسافری و باری سیر ایمن و روانی در منطقه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مجید ارجونی اظهار کرد: وجود ۷۵ کیلومتر مسیر ماسه‌ای، وجود طوفان‌های مکرر در منطقه و از همه مهم‌تر بادهای ۱۲۰ روزه، قطارهای این ناحیه بدون هیچ مشکلی از این منطقه با سلامت عبور می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اهتمام ویژه مدیرعامل و قائم مقام راه آهن ج.ا.ا به مبحث سفری آرام و ایمن برای مسافران ناوگان حمل و نقل ریلی مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار جهت ماسه روبی مسیر ماسه گیر راه‌آهن جنوب‌شرق اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: به دستور مدیر عامل راه‌آهن و همکاری اداره کل راه آهن تهران یک دستگاه لودر کماتسو مدل w260 به صورت اموالی به اداره کل راه‌آهن جنوب شرق اهدا شد.

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به عملیات ماسه روبی دو عدد لودر به صورت امانی در اختیار راه آهن جنوب‌شرق قرار گرفته است.

ارجونی افزود:ارتقاء فضای همدلی و هم افزایی در راه‌آهن در مواقع بحرانی و شرایط خاص در جهت رفع مشکلات جای تقدیر و تشکر دارد و باید این نگاه بیش از پیش گسترش و توسعه یابد./ ایسنا