کد خبر: ۲۷۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۰

فرمانده کل سپاه: نمی‌گذاریم مردم در سختی باشند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اراده ملت ایران بزرگ‌تر از اراده دشمنان است، گفت: ‌سپاه نخواهد گذاشت که مردم ما ذره‌ای در سختی قرار بگیرند، با امید به خدا دل سختی‌ها را می‌شکافیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز مراسم افتتاح متمرکز 2860 واحد مسکونی و احداثی و همچنین تعمیر و بازسازی 38 مدرسه در کشور اظهارداشت: از خداوند شاکریم که امروز توفیق حضور در این روستای زیبا را به ما و ادامه خدمت داد. از روحانیون مسئولان و مردم آق‌قلا نیز قدردانی می‌کنم.

اهم اظهارات سردار سلامی به شرح زیر است:

* حقیقت مطلب این است امروز شاهد به ثمر نشستن شکوفه‌های امید در جامعه هستیم و افتتاح بناهای بازسازی شده در این روز نمادی درخشان از عزم، همت و اراده و نیت خالص و واقعی مردم است که امید و لبخند بر لب مردمان کم‌برخوردار نشانده است.

* واقعیت‌های تلخ سیل ابتدای امسال با مجاهدت ملت ایران و تحت فرمان دستور و فرماندهی رهبر معظم انقلاب که ظاهری مصیبت‌بار و دردناک داشت با این عزم و اراده به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

* ملت ایران نشان دادند بزرگ‌تر از تحریم و دشمنان‌مان هستند. اراده ملت ایران بزرگتر از اراده دشمنان است. مردم ما بزرگتر از سیل هستند و بر آن غلبه کردند مردم ما آموختند در جنگ باید زیباتر زندگی کنند.

* ما امروز در نبرد اقتصادی با دشمنان هستیم، قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده است. ما یک امت و برادر هم هستیم. سیل تجسم دل‌انگیزی از وحدت، همدلی و برادری بود. فراتر از خط‌کشی‌های مذهبی بود. همه مسلمان و پیرو قرآن هستیم.

* سپاه از درون مردم جوشیده است، برادران سپاهی فرزندان این مردم هستند. سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در سختی‌ها و مشکلات است.

* سپاه بی‌هیچ منتی به مردم خدمت می‌کند، سینه پاسداران سپر بلای این ملت بوده و سپاه قلعه‌های مستحکم برای حفاظت از مردم هستند.

* هر آنچه در اختیار سپاه است به مردم تعلق دارد. این‌گونه نیست که فقط سپاه از مردم محافظت کند بلکه امروز مردم هم از سپاه در برابر دشمنان محافظت می‌کنند.

* هر چه به این مردم خدمت کنیم بازهم کم است، ما از رهبرمان فرمان و دستور داریم که با همه وجود و شبانه‌روزی برای اعتلای این کشور و زدودن غبار محرومیت و فقر از سیمای شریف این مردم عزیز تلاش کنیم.

* هرچند ابتدای سیل دردناک، سخت و غم انگیز بود اما باطنی پر از رحمت داشت. ما همان زمان به مردم قول دادیم که آنان را تنها نمی‌گذاریم و تا آخر کنارشان می‌ایستیم. امروز هم آمدیم تا تجدید عهد کنیم و صادقانه و خالصانه بگوییم با همه امکان و توان در کنار مردمانمان هستیم.

* سپاه نخواهد گذاشت که مردم ما ذره‌ای در سختی قرار بگیرند ما با امید به خدا دل سختی‌ها را می‌شکافیم.

* هرچند سیل خانه‌های این مردم را فراگرفته بود اما ما چیزی جز نجابت، صبر، شکیبایی، ظرفیت و تحمل از این مردم ندیدیم. در آن روزهای سخت این روحیه آنان به ما آرامش می‌داد.

* امروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر از قبل کنیم. ما برای حل مشکلات مردم از پای نخواهیم نشست چون این رسم و مرام ماست.

* ما از رهبر عزیزمان آموخته‌ایم باید این‌گونه باشیم و این راه همچنان ادامه دارد. این کشور در این شرایط به خوبی در حال ساخته شدن است و ما در حال پیشرفت هستیم.

* فشار دشمنان را سبب قدرتمندتر شدن انقلاب اسلامی است، فشار دشمن جز قوی‌تر شدن، بالابردن روحیه و انگیزه ملت برای ساختن ایران، پیشرفت بیشتر، امن‌تر، مستقل و خودکفاشدن هیچ تاثیر دیگری نداشته است.

* ما ملتی هستیم که هرگز و در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمی‌دهیم چون متحد، صاحب اراده، قدرتمند و دارای رهبری بزرگ هستیم. اسلام به ما قدرت، عزت، اقتدار، درخشش، امنیت، پیشرفت و آزادی داده است. ما همیشه زیر بیرق اسلام خواهیم ماند و این راه را ادامه می‌دهیم./تسنیم