کد خبر: ۲۷۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۱

تسریعِ ساخت دیواره ساحلی پلدختر ضروری است

شهردار پلدختر گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام بارندگی و احتمال وقوع سیلاب‌، تسریع در ساخت دیواره ساحلی در کمترین زمان ممکن ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ صمد چراغی‌پور، شهردار پلدختر خواستار تسریع در تکمیل دیواره ساحلی شهر پلدختر به ویژه در نقاط بحرانی شد و اظهار داشت: بستر لازم برای احداث دیواره ساحلی در بخش غربی شهر پلدختر زیر پل موقت ارتش و محل تلاقی خیابان هفتم تیر از ابتدای شهریور ماه فراهم شده با این وجود متاسفانه تا کنون عملیات اجرایی آن به خاطر عدم جمع آوری پل آغاز نشده است.

وی بر جمع آوری پل موقت بر روی رودخانه کشکان در پلدختر در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود:با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی‌ها و خطر سیلاب برای بخش غربی این شهر، ورود ارتش به جمع آوری تاسیسات و زیرساخت های مخابراتی نصب شده روی پل موقت ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

شهردار پلدختر گفت: با توجه به این که عدم تکمیل به موقع دیواره ساحلی در محل نصب پل موقت باعث می‌شود وقوع سیلابی کمتر از سیل اوایل سال جاری، باعث درگیرشدن بخش غربی شهر با سیلاب شود احداث دیواره ساحلی در این نقطه در اسرع وقت ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: دیواره ساحلی شهر پلدختر حدفاصل پل دولت تا انتهای کوی سازمانی‌ها، در بخش غربی به علت شکستگی وجود ندارد و با توجه به این که معارض ندارد، بستر بازسازی آن آماده است و بنیاد مسکن و شرکت سامان محیط می‌توانند با افزایش جبهه کاری در احداث دیواره در این منطقه اقدام عاجل کند.

چراغی‌پور یادآورشد: با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به وضعیت جوی در آینده، تغییر اقلیم و غیر قابل پیش بینی بودن آن، تکمیل دیواره ساحلی شهر پلدختر نباید از دستور کار خارج شده و باید مورد توجه مردم، مسوولان و اصحاب‌رسانه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع هر گونه ایجاد مزاحمت در روند بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر موجب تاخیر در تکمیل آن شده و امری نابخشودنی است که توجیه پذیر نیست.

شهرداری پلدختر گفت: شهرداری با تمام توان تجهیزات و امکانات و منابع انسانی خود، آماده همکاری در عملیات بازسازی دیواره ساحلی این شهر است./فارس