کد خبر: ۲۷۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۳۹

نرخ ارز در بازار امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ / قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۴۲۰ تومان

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۱۸ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۴۰۳ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۱۸ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۴۰۳ تومان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل تغییر جزئی داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۱۱ هزار و ۴۲۰ تومان قیمت خورده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است. در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۲۱۸ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۴۰۳ تومان تعیین شده که نسبت به روز کاری قبل تغییر جزئی داشته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۳۴۶ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۷۱ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۱۹۷ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار و قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

تسنیم: شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۷۴۹ تومان و یک ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 450 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 420 تومان

قیمت یورو

12 هزار و 700 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 218 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 403 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 749 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 346 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 571 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 197 تومان