کد خبر: ۲۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۳

نرخ ارز در بازار امروز ۲۵ شهریور ۹۸ / قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۳۷۰ تومان

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۳۷ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۴۳ تومان تعیین شده است.
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۳۷ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۴۳ تومان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل با تغییر همراه شده است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۱۱ هزار و ۳۷۰ تومان قیمت خورده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است. در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۱۳۷ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۲۴۶ تومان تعیین شده که نسبت به روز کاری قبل تغییر جزئی داشته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۴۰۶ تومان و ۸ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۱۱ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار و قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

تسنیم: شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۲۹ تومان و ۷ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 350 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 370 تومان

قیمت یورو

12 هزار  و 650 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 137 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 243 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 629 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 247 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 453 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 31 تومان