کد خبر: ۲۷۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۹

اصلاح تابلو‌های بدون عنوان شهید

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اصلاح تابلو‌های بدون عنوان شهید و بازسازی تمثال شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان آن که نباید بگذاریم یاد و نام شهدا فراموش شود اظهار داشت: استقلال امروز ایران و هر دستاورد دیگری هدیه گران بهایی است که شهیدان، همسران و مادران و پدران آن‌ها به ملت ایران ارزانی داشته‌اند و نام و یاد شهدا معرف انقلاب اسلامی ما در جهان است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: شهدا آن قدر بزرگ و عزیز هستند که هیچکس توان حذف نام و یاد ایشان را ندارد و علاوه بر آن در طی این مدت با توجه به بررسی صورت گرفته، بیشتر این تابلوها، تابلوهایی بوده اند که به صورت سهوی توسط پیمانکار نصب شده است.

وی افزود: در همین راستا ما به عنوان بسیج وظیفه خود دانستیم که با جدیت تمام در این موضوع ورود کرده و نسبت به اصلاح این تابلوها اقدامات لازم را انجام دهیم. در همین راستا به همه حوزه ها و پایگاه های تابعه خود ابلاغ کرده ایم که با همکاری نواحی سپاه در حد توان اقدام به چسباندن برچسب عنوان شهید روی تابلو های سر در معابر و کوچه ها کنند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: باید بدانیم شهدا زنده هستند و با نیت خالص این کار را انجام می دهیم. لذا از حوزه ها و پایگاه های خود خواسته ایم که با مشاهده کوچک‌ترین مغایرت در خصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام، در کمترین زمان ممکن ودر حد توان خود نسبت به اصلاح تابلوها اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات ما این است که طی سال های گذشته با نصب تمثال شهدا،کوچه های شهرمان را به تصویر و جملات شهدا مزین کرده ایم، شهدایی که در این محلات زندگی می کردند و عطر و یادشان هنوز وجود دارد و عمده خانواده هایشان هنوز در این مناطق زندگی می کنند.

سالک از اختصاص اعتبار برای بازسازی تابلوهای تمثال شهدای نصب شده سردرب کوچه ها توسط شهردار تهران خبر داد و گفت: یکی از دغدغه های ما بازسازی تابلوهای فرسوده شده تمثال شهدا بود که با رایزنی های انجام شده و به دستور دکتر حناچی و با همکاری سازمان زیباسازی نصب تابلوها در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خاطر نشان کرد: امیدواریم که مدیون خون شهدا نشویم و ما خود را وامدار شهدا و خانواده معظم ایشان می دانیم و اجازه نخواهیم داد برخی از افراد سود جو و فرصت طلب نام و یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند./فارس