کد خبر: ۲۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۰

حسن نصرالله: رژیم سعودی به آخر خط رسیده است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: رژیم سعودی به سبب ظلم، فساد و سرکوب آزادی‌های مدنی به آخر خط رسیده است و مراحل پایانی حیات خود را سپری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گفت و گوی اختصاصی برنامه «لقاء خاص» با سید حسن نصرالله در خصوص توطئه دشمنان در سوریه، یمن و ... و تلاش حزب الله برای خنثی کردن آن امشب از شبکه العالم پخش می شود.

سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، در برنامه امشب در پاسخ به سوال مجری در مورد روند تحولات سوریه، و راه های حل معضلات این کشور، به موضوع انتخاب راه های مسالمت آمیز و گفتگو و راه حل های سیاسی در وهله اول خواهد پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره کمک مسئولین ایرانی و دولت سوریه،برای انجام گفت و گو و یافتن راه حل سیاسی مسئله سوریه و سیر تحولات پس از این اقدامات نیز اشاره خواهد کرد .

تلاش های متجاوزین سعودی از طریق رسانه هایشان برای این که بحران سوریه را جنگ شیعه و سنی نشان دهند که در این کار نیز شکست خوردند و بسیاری از شیعیان این منطق را رد کردند و همچنین بسیاری از برادران و علماء و شخصیت های سنی و قوای سیاسی اهل تسنن نیز این منطق را نپذیرفتند و رد کردند و این نتیجه ارتباطات شیعه و سنی و تلاش های جمهوری اسلامی ایران و دیدگاهای حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای رهبر ایران بوده که منجر به نوعی ایمنی و رابطه و متانت در وضعیت اسلام شد که توانست با بزرگ ترین فتنه ای که برای ایجاد جنگ داخلی بین شیعه و سنی برنامه ریزی شده بود، مقابله کند نیز بخش دیگری از گفت و گوی برنامه «لقاء خاص» با سید حسن نصرالله را تشکیل می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنبن بدان خواهد پرداخت که آنچه امروز در یمن در حال وقوع است سرایت همان فتنه ای است که در سوریه اتفاق افتاد و می خواهند این بحران ها را جنگ شیعه و سنی جلوه دهند و به واقع این یک فتنه در جامعه اسلامی است اما مقاومت توانست خطرناک ترین توطئه ها چه در سوریه، چه در عراق و چه دربحرین و یمن را خنثی کند.

به گزارش العالم، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: رژیم سعودی به سبب ظلم، فساد و سرکوب آزادی های مدنی به آخر خط رسیده است و مراحل پایانی حیات خود را سپری می کند. عملکرد مسئولان کنونی سعودی پایان رژیم آنها را تسریع می کند.

برنامه «لقاء خاص» امشب ۳۱شهریور، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد./مهر