کد خبر: ۲۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۰

اخبار مهم بانک ملی ایران در بسته خبری این هفته

اخبار مهم بانک ملی ایران در بسته خبری این هفته خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران، کاهش 2 درصدی تعداد شعب بانک، دست یاری گر بانک ملی ایران به زندانیان جرایم غیرعمد، آغاز بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک و چند خبر دیگر را در بسته خبری این هفته بانک ملی ایران بخوانید.


خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران

با تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی بانک ملی ایران علاوه بر رفع احتیاجات خانوار، از گردش چرخ تولید و اشتغال کارگر ایرانی حمایت کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالای ایرانی، از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بالغ بر دو هزار و 868 میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی برای خرید کالای داخلی در 21 هزار و 814 فقره پرداخت کرده است.

این بانک در سال گذشته نیز تعداد 82 هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین بانک ملی ایران طی مدت مذکور، 67 هزار و 67 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در 30 هزار و 900 فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است تعداد 341 هزار و 102 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت شده است که ارزش این تسهیلات به 104 هزار و 562 میلیارد ریال می رسد.


کاهش 2 درصدی تعداد شعب بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای استراتژی کاهش مدیریت شده شعب، ادغام شعب ناکارآمد و فروش اموال و املاک مازاد، سال گذشته تعداد شعب خود را 2 درصد کاهش داده است.

همزمان با توسعه بانکداری الکترونیکی و استفاده از ابزارهای نوین بانکداری، شعب بانک ها کم کم کارایی خود را از دست می دهند.

پیش از این در بسیاری از مناطق چند شعبه از یک بانک دایر بود، اما امروزه با کاهش مراجعه مشتریان به شعب، توجیه اقتصادی فعالیت شعبه برای بانک اهمیت پیدا کرده و از این رو بانک ملی ایران در حال ارزیابی کارایی آنهاست.

با تاکید بانک مرکزی مبنی بر لزوم کاهش مدیریت شده شعب و نیز تلاش برای آزادسازی دارایی محبوس در قالب خرید یا اجاره شعبه، بانک ملی ایران از مدتها پیش ادغام شعب همجوار را با اولویت ادغام شعبه ی کم کارآمد در شعبه ی اصلی در دستور کار خود قرار داده است.

همین روند در سال گذشته به کاهش 64 شعبه بانک ملی ایران و ادغام کارکنان و وظایف آنها در شعب دیگر شده است.

این اقدام نه تنها در خدمت رسانی به مشتریان تاثیر منفی نداشته، بلکه به افزایش توان مالی بانک در ارائه تسهیلات نیز کمک کرده و یکی از اصلی ترین شرایط مورد بررسی در ادغام شعب این بانک توجه به شرایط مشتریان منطقه و عدم ایجاد مشکل برای آنها بوده و کارایی شعب در اولویت بعدی بانک قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات موجود، بانک ملی ایران در مقطع زمانی پایان سال گذشته با سه هزار و 67 شعبه، 181 باجه و 13 واحد کارگشایی مشغول خدمت رسانی به مشتریان بوده و از معدود بانک هایی است که در دورافتاده ترین نقاط و نقاط صفر مرزی نیز در حال ارائه ی خدمت به مشتریان می باشد.

 


دست یاری گر بانک ملی ایران به زندانیان جرایم غیرعمد

بانک ملی ایران در سال 98 بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ناشی از دیه تخصیص داده است.

سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه با هدف دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد و مشارکت بانک ملی ایران در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و در این مراسم رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک، یک فقره چک دو میلیارد ریالی به این امر خیر اهدا کرد.

علاوه بر این، بالغ بر 700 میلیون ریال نیز از سوی بانک ملی ایران به امر آزادسازی زندانیان در سال جاری اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران از سال‌ها پیش توجه به طرح‌های عام‌المنفعه اجتماعی و فرهنگی را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار داده و طی سال های گذشته صدها زندانی جرایم غیرعمد با حمایت این بانک به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

در سال گذشته نیز بانک ملی ایران چهار میلیارد تومان به این امر خیر اهدا کرده است.

همچنین بانک ملی ایران از سال 1389 تا کنون حدود 75 میلیارد ریال به این منظور پرداخت و زمینه آزادسازی حدود 600 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرده است.

 


وزیراقتصاد در مجمع عمومی بانک ملی ایران: نظام بانکی ستون اصلی رشد و توسعه و نگاهداشت اقتصاد کشور است

وزیراقتصاد در مجمع عمومی بانک ملی ایران: نظام بانکی ستون اصلی رشد و توسعه و نگاهداشت اقتصاد کشور استوزیراقتصاد در مجمع عمومی بانک ملی ایران: نظام بانکی ستون اصلی رشد و توسعه و نگاهداشت اقتصاد کشور است/ اگر در چنین شرایطی بانک ها را تنها بگذاریم، دود آن به چشم همه خواهد رفت/ 60 درصد تسهیلات پرداختی نظام بانکی در چهار ماه ابتدای امسال برای تامین سرمایه در گردش بنگاه ها اختصاص یافته است.

دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در مجمع عمومی سالیانه بانک ملی ایران، با بیان این مطلب، تاکید کرد: اگر در چنین شرایطی بانک ها را تنها بگذاریم، دود آن به چشم همه خواهد رفت.

دژپسند با بیان اینکه از هر زاویه ای که به موضوع نگاه کنیم، برای نقد عملکرد نظام بانکی در شرایط فعلی اقتصاد، آن هم با وجود تحریم های ظالمانه، منصفانه نیست، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی دشمن از اعمال تحریم ها، بستن ورودی منابع مالی و مواد اولیه و واسطه ای به قصد ایجاد مشکل در فرآیند تولید کشور است که یکی از نتایج آن می تواند، کاهش توانایی دست اندرکاران این بخش ها در تسویه و بازپرداخت تسهیلات بانکی باشد.

وزیر اقتصاد افزود: در چنین شرایطی، بانک ها باید بخشی از تکالیف بخش های دیگر اقتصاد، برای تامین منابع مورد نیاز بنگاه ها را نیز به دوش بکشند و این دشواری کار را دو چندان می کند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت خالی در بنگاه های تولیدی کشور، نیاز به تامین سرمایه در گردش بنگاه ها برای افزایش بهره وری آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: 60 درصد تسهیلات پرداختی نظام بانکی در چهار ماه ابتدای امسال به منظور تامین سرمایه در گردش بنگاه ها صورت گرفته است که از این لحاظ، عملکرد آنها، به ویژه بانک ملی، در خور تقدیر است.

 


وزیراقتصاد: توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی در شرایط تحریم، یکی از اولویت های کشور است

وزیراقتصاد: توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی در شرایط تحریم، یکی از اولویت های کشور استوزیر اقتصاد طی سخنانی در جلسه مجمع عمومی بانک توسعه صادرات: توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی در شرایط تحریم، یکی از اولویت های کشور است و نقش بانک توسعه صادرات در این راستا بسیار مهم قلمداد می شود/ کشورهای همسایه، به دلیل نیازهای زیر ساختی و توسعه ای، مقاصد خوبی برای صادرات خدمات فنی مهندسی محسوب می شوند/ بانک توسعه صادرات باید از یک سو با کمک به صادر کنندگان، به افزایش صادرات غیر نفتی کمک کند و از سوی دیگر با بکار گیری سیاست های ترغیبی، آنها را برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور تشویق نماید/بانک توسعه صادرات باید در ارائه خدمات جدید و دیجیتالیزه کردن فرآیندها، نقش پیشرو ایفا کند.

دکتر فرهاد دژپسند اظهار داشت: یکی از هدف گذاری های مهم کشور در شرایط محدودیت صادرات نفتی، توسعه صادرات غیر نفتی به ویژه خدمات فنی مهندسی است و در این راستا، کشورهای همسایه، به دلیل نیازهای زیر ساختی و توسعه ای، مقاصد خوبی محسوب می شوند.

وی افزود: بانک توسعه صادرات در این راستا باید رابطه تنگاتنگی با صندوق ضمانت صادرات برقرار کند.

وزیر اقتصاد گفت: یکی از مباحثی که بانک توسعه صادرات باید خودش را به آن تجهیز کند، کمک به اقتصاد در شرایط تحریم است.

وی افزود: وقتی درآمد نفتی کاهش می یابد، بانک توسعه صادرات باید از یک سو با کمک به صادر کنندگان، به افزایش صادرات غیر نفتی کمک کند و از سوی دیگر با بکار گیری سیاست های ترغیبی، آنها را  در  بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور تشویق نماید.

دژپسند با تاکید بر نقش مشورتی و هدایتی بانک توسعه صادرات برای صادر کنندگان، اظهار داشت: با توجه به شرایط ارزی کشور، بانک توسعه صادرات باید صادر کنندگان را به سمت روش های مختلف تامین ارز و باز پرداخت تسهیلات ارزی هدایت کند.

رییس مجمع عمومی بانک توسعه صادرات با اشاره به صورت های مالی ارایه شده در جلسه مجمع، عملکرد این بانک در سال ۱۳۹۷ را با توجه به شرایط تحریم، مطلوب و در خور تقدیر خواند و گفت: ویژگی بانک توسعه صادرات در مقایسه با سایر بانک ها، چالاکی آن از نظر سرعت و کیفیت خدمات، پایین بودن میزان اموال مازاد و بالا بودن میزان بهره‌وری آن با تکیه بر فنآوری و نیروی انسانی متخصص است.

وی گفت ترکیب مشتریان بانک توسعه صادرات به گونه ای است که عمده آنها به دلیل کار با دنیای خارج با فنآوری های روز آشنایی دارند به همین دلیل این بانک با استفاده از این مزیت، در ارائه خدمات جدید و دیجیتالیزه کردن فرآیندها، نقش پیشرو ایفا کند.

 


بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار می شود

بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران از چهارم تا دهم مهر ماه جاری با حضور 1200 نفر ورزشکار در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

معاون منابع انسانی این بانک با بیان این که افزایش سطح سلامتی، بر افزایش کیفیت کار کارکنان تاثیر می گذارد، گفت: مدیریت بانک به سطح کیفی بهداشت و سلامتی کارکنان اهمیت زیادی می دهد و برگزاری بیست و ششمین دوره المپیاد ورزشی سراسری کارکنان بانک نیز در همین راستاست.

حبیب اله رشید ارده ادامه داد: حدود 1200 نفر ورزشکار بانک ملی ایران در هشت رشته فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیر اندازی با حضور در بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: بی شک سنگ زیربنای هر سازمان را منابع انسانی آن تشکیل می دهد و مدیریت کارامد، اثربخش و هوشمند منابع انسانی به منظور دستیابی به بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری و کیفیت مناسب زندگی ضروری است.

این منابع انسانی هر سازمان است که سایر سرمایه های آن را می سازد، لذا همواره سرمایه انسانی مورد توجه مدیران ارشد بانک بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: گسترش ورزش در سطح بانک، هم سطح سلامتی کارکنان را افزایش خواهد داد و هم به صورت معناداری نیاز آنها را به هزینه های درمان کاهش خواهد داد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: برندگان این المپیاد به مسابقات شبکه بانکی اعزام خواهند شد.

 


بارگذاری نسخه جدید اپلیکیشن 60

نسخه جدید اپلیکیشن 60 که امکان دریافت رمز یکبار مصرف به مشتریان بانک ملی ایران را می دهد، بارگذاری شد.

این نسخه تحت سیستم عامل اندروید ورژن 1.11.8 پس از رفع باگ های نرم افزاری نسخ قبلی و با امکان خرید بلیط هواپیمای پروازهای داخلی و خارجی منتشر شده است.

امکان اشتراک گذاری رسید در تاریخچه تراکنش ها و نیز  تغییر نمایش کارت های بانکی ذخیره شده در قسمت مدیریت کارت های بانکی از دیگر قابلیت های نسخه جدید این اپلیکیشن است.

نسخه جدید اپلیکیشن 60 تحت سیستم عامل ios با قابلیت های فوق نیز به زودی ارائه می شود.

 


وزیر اقتصاد از رتبه بندی بانک ها بر اساس میزان تحقق حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال خبر داد

وزیر اقتصاد از رتبه بندی بانک ها بر اساس میزان تحقق حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال خبر دادوزیر اقتصاد با تاکید بر اهمیت اجرای حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال، از رتبه بندی بانک ها در خاتمه سال جاری بر اساس میزان تحقق این دو برنامه توسط معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد خبر داد.

دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در مجمع عمومی سالیانه بانک سپه، با بیان این مطلب اظهار داشت: با تحقق حاکمیت شرکتی  بطور کامل مشخص می شود، مشکلات یک بانک، چقدر متاثر از عوامل برون سازمانی (بطور مثال، حجم بالای تسهیلات تکلیفی) و چه مقدار ناشی از عوامل درون سازمانی، (پایین بودن بهره وری و...) است.

دژپسند تصریح کرد: نظام بانکی با بهبود مدیریت و کاهش هزینه ها باید به سمت کارآ کردن سیستم خود پیش برود.

وی در ادامه، پس از استماع گزارش عملکرد بانک و صورت های مالی ارائه شده، با تقدیر از زحمات کارکنان و اعضای هیات مدیره بانک سپه، یکی از مهم ترین ویژگی های این بانک را، توان بالای مدیریت مالی و ریسک پذیری مدیریتی آن، از جمله در خصوص اجرای پروژه ساماندهی آب های مرزی و نیز پذیرش مسئولیت ادغام پنج بانک نیروهای مسلح در بانک سپه عنوان کرد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه، اجرای پروژه ادغام، کاری بسیار سخت است که باید بخوبی مدیریت شود، اظهار داشت: این امر در عین حال یک فرصت طلایی برای بانک سپه محسوب می شود، زیرا این بانک می تواند با اجرای موفق این پروژه، به بزرگ ترین بانک کشور تبدیل شود.

دژپسند یکی از پیش شرط های موفقیت در پروژه ادغام را کاهش تعداد شعب بانک های مذکور دانست که باید  درعین حفظ کیفیت خدمات و تداوم سرویس دهی به نیروهای مسلح، با طراحی یک برنامه کاملا منسجم و مستقل انجام شود.

وزیر اقتصاد همچنین با تاکید بر لزوم طراحی و تدوین یک برنامه جامع اجرایی برای افزایش درآمدها و کاهش زیان احتمالی از سوی هیات مدیره بانک سپه، اظهار داشت: این برنامه می تواند متضمن اصلاح ساختار مالی بانک بویژه در قالب اجرای طرح ادغام باشد.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد بانک سپه در واگذاری اموال مازاد و شرکت های مازاد، بر تداوم روند واگذاری و مولد سازی دارایی های این بانک تاکید کرد.

وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ برگزاری مجمع بانک سپه در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، یکی از حلقه های مفقوده نظام بانکی کشور را، تامین مالی و مشارکت آن در پروژه های آموزشی و تحقیقاتی  کشور و تلاش برای "دانش بنیان" نمودن اقتصاد کشور، به عنوان امری مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور عنوان کرد.

 


پرداخت 13 هزار فقره تسهیلات خرید دین در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به منظور حمایت از صاحبان کسب و کار بیش از 13 هزار فقره تسهیلات خرید دین در پنج ماه ابتدای سال جاری تخصیص داده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه تعداد 13 هزار و 428 فقره تسهیلات خرید دین به ارزش ریالی 22 هزار و 449 میلیارد ریال از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.

این تسهیلات خدمتی به اشخاص حقیقی و حقوقی است که نیازمند نقدینگی هستند اما اوراق و اسناد تجاری آنها دارای مهلت پرداخت دیرتری نسبت به زمان مورد نیازشان است.

بدین ترتیب صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی با تسهیلات خرید دین می توانند نقدینگی مورد نیازشان را پیش از موعد سر رسید چک و اوراق تجاری خود تامین کنند.

خرید دین به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای تمامی بخش های اقتصادی قابل انجام است و در چارچوب ضوابط و مقررات و با رعایت دستورالعمل ها و آیین نامه های بخش اعتباری از جمله آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان، اشخاص مرتبط و همچنین سیاست اعتباری سالانه صورت می گیرد که همه مشتریان بانک در همه بخش ها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بانک در این روش، دین مدت دار بدهکار را به کمتر از مبلغ اسمی و درج شده در متن اسناد و اوراق تجاری مانند چک و سفته به صورت نقدی از داین و مشتری خریداری می کند بدین ترتیب مشتری می تواند زودتر از موعد مقرر نقدینگی مورد نیاز خود را به دست آورد.

ملاک تعیین سقف پرداخت تسهیلات خرید دین در واحدهای اقتصادی غیرتولیدی نیز روند عملیات خرید و فروش با در نظرگرفتن حجم حساب ها و اسناد دریافتی اعم از تجاری یا غیرتجاری هر بنگاه در صورت های مالی حسابرسی شده و یا اظهارنامه های مالیاتی خواهد بود.

خرید دین اسناد تجاری هم بر پایه روش ارزش فعلی اسناد با سررسید آتی صورت می گیرد و در محاسبات مربوط به سود، اصل تسهیلات ملاک عمل خواهد بود.

همچنین در قرارداد میان مشتری و بانک، سررسید دین موضوع اسناد و اوراق تجاری نباید از یک سال تجاوز کند و پرداخت تسهیلات خرید دین نسبت به اسناد تجاری با سررسیدهای متفاوت در قالب یک قرارداد امکان پذیر است.

در خرید دین بروات نیز دیون موضوع برواتی که به قبول براتگیر رسیده است، در قالب عقد خرید دین قابل خریداری خواهد بود؛ مشروط بر اینکه مبلغ اسمی سفته یا برات از تمبر الصاقی آن بیشتر نباشد. بر این اساس اسناد تضمینی قابل خریداری نیستند.

سود تسهیلات خرید دین هم با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و با رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه محاسبه می شود.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران در سال گذشته نیز تعداد 19 هزار و 916 فقره تسهیلات خرید دین پرداخت کرده است که ارزش ریالی این تسهیلات به 40 هزار و 270 میلیارد ریال می رسد.

 


کانون جوانه های بانک ملی ایران، پیش به سوی آینده درخشان

کانون جوانه های بانک ملی ایران که محلی برای ارائه آموزش های اقتصادی به نوجوانان است و به خوبی توانسته جایگاه خود را در میان مخاطبانش پیدا کند را می توان چکیده تجربیات 9 دهه بانک و راهی برای انتقال آن به نسل بعدی دانست.

کانون جوانه ها توانسته با ارائه مفاهیم به شکلی ساده و مورد پسند رده سنی هدف در فضای مجازی، به خوبی نظر آنها را جلب کند.

اکنون تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران به مرز یک میلیون و 800 هزار نفر رسیده است.

 این کانون که از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده، در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، مشارکت در برگزاری رویدادها، برپایی مسابقه و جشنواره و اردو، مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و بانکی آشنا کند.

کانون جوانه های بانک ملی ایران در فضای مجازی نیز فعالیت گسترده ای دارد. در حال حاضر صفحه اینستاگرام کانون حدود 20 هزار نفر دنبال کننده دارد. در این صفحه علاوه بر اخبار تصویری مرتبط با کانون، انواع فیلم، انیمیشن، داستان و مسابقات مرتبط با مخاطبان نیز منتشر می شود.

تعداد بازدید از ویدئوهای صفحه اختصاصی این کانون در آپارات نیز به بیش از 22 هزار بار رسیده است. این ویدئوها اغلب با هدف ارائه مفاهیم اقتصادی و نیز محصولات ارائه شده توسط کانون تهیه و منتشر شده است.

کانال کانون جوانه های بانک ملی ایران در اپلیکیشن «بله» که با اهداف فوق فعالیت می نماید  هم اکنون بیش از سه هزار و 700 نفر عضو دارد. در این کانال مفاهیم تولیدی درقالب عکس، متن و فیلم منتشر می گردد.

همچنین تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران که تا کنون از موزه این بانک بازدید کرده اند، از مرز 12 هزار نفر عبور کرده است.

 برگزاری مسابقات عکاسی «نوروز شاد با کانون جوانه ها» و «خرید جوانه ها» و نیز مسابقه «نامه ای به معلم خوبم» به خوبی مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.

«کتاب» یکی از مهمترین محورهای مورد تاکید این کانون است و برگزاری مسابقه کتابخوانی «یک ماه، دو کتاب» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نیز انتشار کتاب های «بزرگترین فیل جهان»، «اسبی به نام شباهنگ» و «موش های دندان اره ای» از اقدامات قابل توجه کانون جوانه های بانک ملی ایران در این زمینه است.

برپایی جشنواره بزرگ «بیستابیست» با هدف ترغیب اعضای کانون به استفاده از کارت های بانکی، برگزاری مسابقه استانی «ده پرسش، پنج جایزه»، مشارکت در جشنواره نقاشی «زیر چتر صلح» با کمیته زنان و کودکان انجمن صلح ایران و کمیسیون ملی یونسکو در ایران و افتتاح غرفه کاربازیا در شهر مشاغل کودکان برج میلاد تنها بخشی از اقدامات کانون جوانه های بانک ملی ایران برای توسعه دانش اقتصادی میان نوجوانان است.

 


برندگان مسابقه اینستاگرامی «91 سالگی» بانک ملی ایران مشخص شدند

برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان «یک قدم مانده به 91 سالگی بانک» که به مناسبت 91 سال خدمت رسانی پرافتخار به مردم عزیز کشورمان برگزار شد، مشخص شدند.

در این مسابقه هموطنان احساس خود را در مورد بانک ملی ایران در یک جمله در صفحه رسمی این بانک در اینستاگرام، بارگذاری کردند.

در پست این مسابقه که  از تاریخ 16 تا 25  شهریورماه 1398 برگزار شد بیش از 37 هزار و 700 کامنت دریافت شد که تک تک آنها حاوی احساس خوب هموطنان به بانکی برخاسته از عزت و غیرت مردمی بود.

ضمن تقدیر از تمامی عزیزانی که با جملات زیبای خود در این رویداد مشارکت نمودند، از بین شرکت کنندگان در این مسابقه تعداد ده نفر به قید قرعه برنده ی جایزه ی سه میلیون ریالی این مسابقه شدند.

اسامی برندگان به شرح ذیل می باشد:

 1- خانم فاطمه پاکمنش   جمله: بانک ملی نماد اقتدار

 2- خانم خدیجه قنبرزاده   جمله: بانک ملی بانک افتخار آفرین

 3- آقای یاسر محمدی   جمله: بانک ملی نماد اعتماد و اعتبار

 4- خانم مرسانا محمدی   جمله : بانک ملی نماد اعتماد ملی

 5- خانم دنیا موسی   جمله: 91 سال همراه با مردم

 6- خانم عالم برقی   جمله: تنها بانک مورد اعتماد من

 7- خانم پردیس قاسمی   جمله: بانک ملی تنها بانک مورد اعتماد من

 8- خانم مهسا موسوی   جمله: بانک ملی به وسعه یک سرزمین

 9- خانم زهره سلمانی   جمله : بانک ملی امنیت

 10- lady.farvardin2019   جمله: اقتدار و افتخار و اعتماد از آن بانک ملی است

 


مجله شماره 265 بانک ملی ایران منتشر شد

مجله شماره 265 بانک ملی ایران منتشر شددویست و شصت و پنجمین شماره مجله بانک ملی ایران با محوریت نود و یکمین سالروز تاسیس بانک منتشر شد.

این شماره از مجله علاوه بر مرور اجمالی اخبار ماه گذشته، گفت و گو با دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک و اعضای هیات مدیره را در نود و یکمین سالروز تاسیس بانک در خود جای داده است.

گذری بر 91 سال پر افتخار، مروری بر وقایع سال های ابتدایی تاسیس، دید و بازدید از اداره کل حقوقی و دعاوی و همراهی با کارکنان مهدکودک بانک، بخش های دیگر این شماره مجله را تشکیل می دهند.

مجله بانک ملی ایران در 80 صفحه منتشر شده و در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 86 ساله دارد و تلاش شده است تا در دوره جدید انتشار مجله با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.