کد خبر: ۲۷۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۵

بانک ملی ایران در خدمت توسعه مشهد مقدس

مدیرعامل بانک ملی ایران برای کمک به توسعه پروژه های زیرساختی و توسعه ای شهر مشهد تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در دیدار با شهردار مشهد مقدس با بیان این که بانک در خدمت توسعه همه کشور است، اظهار کرد: مشهد مقدس جایگاه ویژه ای در ایران اسلامی دارد و از این رو ما همه توان خود را به منظور افزایش سطح بهره مندی این شهر به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به این که منافع افزایش کیفیت خدمات شهری مشهد فقط به اهالی این شهر محدود نخواهد شد، خاطرنشان کرد: هر سال میلیون ها نفر زائر ایرانی و خارجی به مشهد مقدس سفر می کنند و از این رو خدمت رسانی به شهر مشهد، خدمت رسانی به همه زوار امام رضا (ع) است.

در این دیدار که در محل اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران و با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در حوزه ارائه خدمات و تسهیلات به شهرداری مشهد ارائه شد.

دکتر کلایی شهردار مشهد نیز با تقدیر از خدمات اداره امور شعب خراسان رضوی بانک ملی ایران، نیازهای این شهر زیارتی را به منظور تأمین اعتبار و دریافت تسهیلات به استحضار مدیران بانک ملی ایران رساند. وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت این بانک، پروژه های عمرانی مشهد مقدس با سرعت و کیفیت بهتری پیش خواهد رفت.