کد خبر: ۲۷۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۹

معاون صداوسیما با حکمی دامادش را مدیر شبکه کرد!

علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم مقامی‌ شبکه شما را برعهده داشت به مدیریت این شبکه منصوب کرد. نکته پراهمیت این حکم اینکه کاویانی داماد دارابی است.

محمد کاویانی قائم مقام پیشین شبکه شما و داماد علی دارابی معاون استان‌های صداوسیما که در دوره‌ای رئیس دفتر دارابی نیز بود، با حکم دارابی به مدیریت شبکه شما منصوب شد.

علی معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم مقامی شبکه شما را برعهده داشت به مدیریت این شبکه منصوب کرد. نکته پراهمیت این حکم اینکه علی کاویانی داماد دارابی است. کاویانی که متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته دکترای جغرافیای سیاسی است از سال ۱۳۸۴ وارد سازمان صدا وسیما شده و از سال ۹۵ تاکنون قائم مقامی و مدیریت تولید شبکه شما را برعهده داشته است.

قائم مقامی اداره کل طرح و برنامه سیما، مدیریت ارزیابی اداره کل طرح و برنامه سیما، مشاور و رییس دفتری حوزه قائم مقامی سازمان و معاونت سیما، عضویت در شورای بازبینی و بازشنوایی پیام‌های بازرگانی صدا وسیما و مشاور و ریاست دفتر معاونت مجلس و اموراستان‌های صدا وسیما از جمله تجارب کاویانی است.

پیش از کاویانی، محمدمهدی قاسمی مدیریت شبکه شما را برعهده داشت که از چهارماه پیش به مدیریت شبکه سلامت سیما منصوب شد. معاون اموراستان‌های صدا وسیما در حکم انتصاب مدیرجدید شبکه شما برتوجه ویژه به موضوع گردشگردی، حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان استان‌ها، کشف استعداد‌های استانی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی، بهره گیری از جوانان انقلابی در عرصه تولید و اتخاذ تصمیم‌های اجرایی درجهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده است.

منبع:تابناک