کد خبر: ۲۷۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۷

جواد خیابانی در اکران خصوصی فیلم «خداحافظ المپیک»/عکس

جواد خیابانی در مراسم اکران خصوصی فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» نخستین اثر مجتبی پوربخش از مجریان شبکه ورزش حضور پیدا کرد.























مراسم اکران خصوصی فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» نخستین اثر مجتبی پوربخش از مجریان شبکه ورزش سیما چهارشنبه ۱۷ مهر با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد.

رامین راستاد، فرج‌اله گلسفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌آقا، طاهره عمو زاده، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران این فیلم هستند.

پدرام کریمی، مجری تلویزیون که اجرای برنامه را برعهده داشت، ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: «امشب قرار است که از فیلم کوتاه خداحافظ المپیک رونمایی کنیم. این اثر در ژانر ورزش است و همانطوری که در جریان هستید، متأسفانه این ژانر در سینمای ایران مهجور واقع شده و ان‌شاالله بیشتر از این ژانر چه در قالب مستند و چه در قالب داستانی حمایت شود و باعث شود که این ژانر در سینمای ایران رونق بگیرد.»

مجتبی پوربخش، کارگردان فیلم مستند «خداحافظ المپیک» هم در این مراسم بیان کرد: «همانطوری که دوست خوبم پدرام کریمی به آن اشاره کرد، متأسفانه کمترین توجهات به ژانر ورزش صورت می‌گیرد و با وجود اینکه دوستان بسیار خوب من در جشنواره فیلم‌های ورزشی چندین سال است که با دست خالی این جشنواره را مدیریت می‌کنند، متأسفانه هرگز با کمک‌هایی که به جشنواره‌های دیگر می‌شود مواجه نشدند و به افرادی که می‌خواهند در این ژانر کار کنند کمترین امکانات در اختیارشان قرار می‌گیرد. در صورتی که در تمام نقاط دنیا می‌بینیم که به ژانر ورزشی به عنوان یک ژانر جدی و تأثیرگذار نگاه می‌کنند. به هر حال امیدوارم که از دیدن این فیلم کوتاه لذت برده باشید.»

پوربخش در پایان صحبت‌های خود از اکران فیلم «خداحافظ المپیک» در میلان ایتالیا خبر داد و گفت: «شب گذشته به بنده اطلاع دادند با زحماتی که دوستان در جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران کشیدند فیلم در بخش مسابقه جشنواره میلان ایتالیا شرکت خواهد کرد و امیدوارم در آن جشنواره نیز بتوانیم موفق باشیم.»