کد خبر: ۲۷۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۶

احضار وزیر ارشاد در رابطه با پوشش بازیگران زن

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون حواشی به وجود آمده به دلیل پوشش نابهنجار بازیگران زن سینما در حاشیه اکران خصوصی آثار سینمایی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بدون شک سریعاً وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی را برای گفتگو درباره این موضوع دعوت خواهد کرد.
سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، پیرامون حواشی به وجود آمده به دلیل پوشش نابهنجار بازیگران زن سینما در حاشیه اکران خصوصی آثار سینمایی، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بدون شک سریعاً وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی را برای گفت‌وگو درباره این موضوع دعوت خواهد کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس در حاشیه اتفاقات اخیر درباره مراسم اکران خصوصی برخی آثار سینمایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان سینمایی گزارش گیری کرده و درباره این مشکل بررسی و کارشناسی دقیقی صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واقعیت امر اینکه متولیان امروز سینما خودشان از چارچوب‌های خاص و مشخصی پیروی نمی‌کنند و بیشتر مسائل را با اعمال نظریات و سلایق فردی بررسی و حل می‌کنند.

وی در همین رابطه اذعان کرد: سینمای امروز ما ضابطه مند نیست، سینما به شورای مختلفی سپرده شده است، این شوراها بنا به ترکیبی که دارند و بر اساس سلیقه همین اعضا درباره مسائل سینما تصمیم گیری می‌کنند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به پیگیری حواشی فوق توسط کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: بدون شک کمیسیون فرهنگی مجلس این مسئله به وجود آمده و نارضایتی مردم را به طور جد پیگیری خواهد کرد، به هر حال نباید فراموش کنیم نسل نوجوان ما خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر برخی بازیگران سینما هستند و ممکن است با حواشی به وجود آمده الگوبرداری درستی در میان نوجوانان و جوانان شکل نگیرد.

منع:میزان