کد خبر: ۲۷۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۲

دفع سموم بدن از پا در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها

اخبار سلامتی حاکی از آن است که برای دفع سموم بدن از پا در مدت نیم ساعت، مردم چین نسخه‌های باستانی جالبی دارند که سالهاست بین مردم این کشور رایج است.
طب سنتی چینی پر از نسخه‌های طبیعی است که هر کدام به اسانی و به سرعت سلامتی را بهبود میبخشد شستشوی پا خیلی به آن توجه به شده است مثلا وقتی پا‌ها شسته میشود اندام‌های داخلی پاکسازی می‌شوند، چون پا‌ها بطور مستقیم باعضو‌های داخلی بدن ارتباط دارند.

امروزه ما از مشکلات جدی و بیماری‌های مزمن زیادی رنج می‌بریم که بر اثر فاکتور‌های مختلف مثل بی تحرکی، رژیم غذایی نادرست، شرایط آب و هوایی و استرس‌های شدید ایجاد می‌شود.

در نتیجه تحریک عضو‌های داخلی بدن کمک می‌کند که با خیلی از این بیماری‌ها خداحافظی کنیم پس پشنهاد می‌کنیم روش‌های خانگی و طبیعی دفع سموم بدن از پا را امتحان کنید.

سه راه شست و شوی قوی پابرای پاکسازی عضو‌های بدن و سم زدایی

در این متن سه راه آسان را به شما پیشنهاد می‌کنیم که علاوه این که بدن را پاکسازی میکند از استراحت در منزل هم لذت خواهید برد.

دفع سموم بدن از پا با شست و شوی نمکی
 
مواد اولیه:

یک دوم فنجان نمک
یک چهارم فنجان نمک دریا
یک چهارم فنجان جوش شیرین
یک دوم فنجان سرکه سیب
در صورت نیاز روغن زیتون یا نارگیل

دستورالعمل:

همه‌ی مواد به جز سرکه را با هم ترکیب و داخل وان حمام که پر از آب جوش است بریزید بعد از اینکه مواد حل شد به آن آب گرم و سرکه سیب اضافه کنید. پاهاراتقریباحدود نیم ساعت دران خیس کنید.

وقتی شستشوی پا‌ها تمام شد ممکن است احساس خستگی و ضعف کنید ناراحت نباشید این نشانه حرکت سموم از داخل بدن است.

دفع سموم بدن از پا و شستشوی پا با خاک رس

مواد اولیه:

یک دوم فنجان خاک بنتونیت
یک دوم فنجان نمک
در صورت نیاز هم مقداری روغن

دستورالعمل:

خاک را داخل کاسه‌ای از آب گرم حل کرده و به آن روغن را اضافه کنید و بعد نمک را بیافزاید و در آخر پا‌ها را حداقل ۳۰ دقیقه در آن قرار دهید. این روش بدن را از سموم پاکسازی میکند و سطح منیزیم در بدن را بالا میبرد.

شست و شوی پا با هیدروژن پراکسید یا همان آب اکسیژنه برای دفع سموم بدن

مواد اولیه:

یک دوم فنجان هیدروژن پرا کسید
یک ق پودر زنجبیل

دستورالعمل:

داخله کاسه‌ای این دو مواد را ترکبی کنید و پا‌ها را در آن خیس کنید این حمام پا بسیار برای خارش آلرژی و مشکلات پوستی موثر است.