کد خبر: ۲۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۵۶

نرخ انواع ارز، سکه، طلا و نرخ دلار در بازار امروز ۲۷ مهر ۹۸

امروز شنبه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ مصادف با اربعین حسینی و تعطیل رسمی است. بازارهای رسمی تعطیل است و آخرین قیمت رسمی اعلام شده برای سکه طرح قدیم ۳ میلیون ۹۶۵ هزار تومان و سکه طرح جدید ۳ میلیون ۹۷۰ هزار تومان است. جدیدترین قیمت دلار هم 11420 تومان اعلام شده است. نرخ انواع ارز، سکه و طلا و همچنین دلار را در ادامه می‌خوانیم:
نرخ جدیدی برای دلار و انواع ارز، سکه، طلا در بازار امروز اعلام نشده است چرا که امروز شنبه 27 مهرماه 1398 مصادف با اربعین حسینی و تعطیل رسمی است. به همین دلیل آخرین قیمت های رسمی از بازار طلا و سکه و دلار مربوط به روز پنجشنبه است. در آخرین روز هفته و براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا امروز کاهش یافت و در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون ۹۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون ۹۶۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۴ هزار ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۸۸ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی قیمت دلار را برای پنج‌شنبه بیست و پنجم مهر بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی چهارشنبه،  ۱۱ هزار ۴۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۲ هزار ۶۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد روز شنبه 27 مهر 98

همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد.

اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.

قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (پنج‌شنبه بیست و پنجم مهر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت روز گذشته ۵۳ هزار ۵۷۱ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۳۲۷ ریال ارزش‌گذاری شد.