کد خبر: ۲۷۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۶

اظهارات سخنگوی دولت در مورد وضعیت حسین فریدون و اتهام اخیر کریمی قدوسی

عده‌ای رکورددار تهمت‌زنی هستند که باعث می‌شود اعتماد عمومی کاهش پیدا کند. ادعای دستگیری در نهاد ریاست جمهوری در پرونده آمدنیوز کذب محض است، نمی توانیم با شیوه های آمدنیوزی با آمد نیوز برخورد کنیم.
علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست مطبوعاتی امروز خود به برخی سئوالات در مورد حسین فریدون و ادعای دستگیری در نهادریاست جمهوری در ارتباط با آمدنیوز، پاسخ داد.

* {با اشاره به توییت کریمی قدوسی درباره بازداشت نیروهای نهاد ریاست‌جمهوری}: عده‌ای رکورددار تهمت‌زنی هستند که باعث می‌شود اعتماد عمومی کاهش پیدا کند. ادعای دستگیری در نهاد ریاست جمهوری در پرونده آمدنیوز کذب محض است، نمی توانیم با شیوه های آمدنیوزی با آمد نیوز برخورد کنیم.

*امیدوارم دستگاه قضایی، اتهامات بیهوده را که باعث تشویش افکار عمومی می‌شود، رسیدگی کند. از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه تشکر می‌کنم،  نهادهای امنیتی خودشان در مورد آمدنیوز پاسخ لازم را خواهند داد.

{در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر افکار عمومی در به زندان افتادن حسین فریدون}: آنچه که من اطلاع دارم این است که رئیس جمهوری در فرایند پرونده حسین فریدون تا به حال هیچگونه دخالتی نداشته‌اند. نه پیامی نه صحبتی حتی در حد صحبت کردن ساده که به طور مثال بگویند اینطور بشود یا نشود هم صحبتی نداشته‌اند. این به معنی تایید مفاد پرونده نیست اما دولت هیچگونه دخالتی در این زمینه نداشته است. به تفکیک قوا معتقد هستیم.

*  منتها شخص آقای فریدون همانند همه شهروندان نسبت به مسیر دستیابی به اطلاعات در پرونده‌اش اعتراض داشته است و می‌تواند دنبال کند و امیدوار هستیم که همانند یک شهروند این موضوع پیگیری بشود و درخصوص بیرون آمدن وی از زندان هم اطلاعی ندارم. من هم در توییت میزان دیدم که آقای فریدون در زندان است و در این مورد سوال خواهم کرد و دقیق‌تر پاسخ خواهم داد و الان اطلاعاتی در این زمینه ندارم. پیگیری این موضوع نیازمند اطلاعات بیشتر است و خود آقای فریدون هم حتما این موضوع را دنبال خواهد کرد.

منبع:انتخاب