کد خبر: ۲۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۲۶

ترامپ: استیضاح من قطعی است

رئیس جمهور آمریکا گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا، وی را استیضاح خواهد کرد وگرنه وی، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهد بود
ترامپ: استیضاح من قطعی استترامپ گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا، وی را استیضاح خواهد کرد وگرنه وی، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری رویترز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح وی بر سر درخواست از اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن رقیب سیاسی وی، رای خواهد داد.

وی این اظهارات را در آغاز یک نشست کابینه در کاخ سفید و در حالی عنوان کرد که نمایندگان حزب دموکرات به دنبال جلب حمایت عمومی برای تحقیقات استیضاح ترامپ هستند. تصویب مواد استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا موجب خواهد شد سنای آمریکا بررسی کند آیا ترامپ را از ریاست جمهوری برکنار کند یا خیر.
ترامپ گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا، وی را استیضاح خواهد کرد وگرنه وی، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی در این کشور خواهد بود.

وی گفت: نمایندگان حزب جمهوری خواه باید محکم‌تر شوند و با تحقیقات استیضاح بجنگند. نمایندگان حزب دموکرات در این مساله گرد هم آمده اند.