کد خبر: ۲۷۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۸

قیمت خودروهای داخلی موجود در بازار امروز ۹ آبان؛ ۲۰۶ دوباره ۱۰۰ میلیونی شد!

محصولات ایران خودرو امروز بعضا به افزایش قیمت روز‌های گذشته خود ادامه می‌دهند. پژو ۲۰۶ نمونه‌ای از این محصولات است که امروز بعد از ماه‌ها دوباره به کانال ۱۰۰ میلیون برگشته و به جمع ۹ رقمی‌ها پیوسته است.

محصولات ایران خودرو امروز بعضا به افزایش قیمت روز‌های گذشته خود ادامه می‌دهند. پژو ۲۰۶ نمونه‌ای از این محصولات است که امروز بعد از ماه‌ها دوباره به کانال ۱۰۰ میلیون برگشته و به جمع ۹ رقمی‌ها پیوسته است. در بین خودرو‌های سایپا امروز تنها تیبا با افزایش قیمت روبرو شده و پراید، ساینا و کوییک همچنان با قیمت روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شوند.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

تیبا امروز تنها افزایش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا به نام خود ثبت کرده و قیمت دیگر محصولات این شرکت نسبت به روز گذشته ثابت ماند‌ه‌اند. قیمت روز تیبا صندوق‌دار امروز با افزایش حدود ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده. تیبا ۲ هم افزایش قیمت مشابهی را تجربه کرده و امروز روی نرخ ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. از طرف دیگر ساینا مثل روز گذشته در بازار ۵۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و کوییک دنده‌ای در قیمت ۶۷ میلیون تومان ثابت مانده است.  
 
قیمت روز پراید امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸
قیمت پراید امروز بعد از یک هفته افزایش قیمت متوقف شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار با قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و پراید سایپا ۱۳۱ روی نرخ ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی مانده است.. پراید وانت هم مثل دیگر مدل‌های پراید تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت ۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار خودرو دارند. طوری که بعضی با افزایش قیمت و بعضی با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. در این بین خودروهایی هم هستند که بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته باقی مانده‌اند. برای مثال امروز سمند LX مثل اول هفته با قیمت ۷۸ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود، اما سمند EF7 با افزایش قیمت دو میلیون تومانی روبه‌رو شده و با قیمت 93میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
 
پژو 405 GLX تک‌سوز یا بنزینی به افزایش قیمت روز گذشته خود ادامه می‌دهد. این خودرو بار دیگر 500هزار تومان گران شده و امروز با قیمت 75میلیون و 500هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو 405 GLX دوگانه‌سوز با کاهش قیمت روبرو شده و حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز پژو 405 GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر 79میلیون تومان است. پژو 405 SLX هم امروز وضعیت مشابهی را سپری می‌کند. این محصول ایران خودرو امروز با کاهش قیمت 500هزار تومانی روبرو شده و در بازار حدود 85میلیون و 500هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. 

پژو 206 تیپ 5 امروز با افزایش قیمت 600هزار تومانی، به مرز 100میلیون تومان رسید تا بار دیگر به جمع 9رقمی‌ها بپیوندد. دیگر مدل‌های پژو 206 هم امروز با افزایش قیمت در بازار روبه‌رو هستند. طوری که پيو 206 تیپ 2 امروز با افزایش قیمت 300هزار تومانی به 83میلیون و 300هزار تومان رسیده و پژو 206 صندوق‌دار حدود 500هزار تومان گران شده. قیمت روز پژو 206 صندوق‌دار در حال حاضر 98میلیون و 700هزار تومان است. 

رانا روی مرز ۸۰ میلیون تومان جا خوش کرده و مثل روز‌های گذشته با همین قیمت در بازار خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب این محصول تقریبا ۱۳ میلیون پایین‌تر است. رانا در کارخانه حدود ۶۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو پارس  هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و روی نرخ 93میلیون تومان متوقف شده است. 

انواع دنا امروز با ثبات قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. دنا پلاس توربو همچنان حدود 168میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس امروز مثل اول هفته با قیمت ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و دنا معمولی تیپ ۲ روی نرخ ۱۱۴ میلیون تومان متوقف شده است. 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

امروز محصولات کرمان موتور در بازار خودرو با افزایش قیمت روبه‌رو هستند، اما با این وجود همچنان قیمت این محصولات در بازار پایین‌تر از قیمتی است که کارخانه در طرح‌های فروش در نظر می‌گیرد. مثلا امروز جک S۵ در بازار حدود دو میلیون تومان گران شده و به قیمت ۲۵۹ میلیون تومان رسیده، اما باید توجه داشته باشید که کرمان موتور این محصول را در طرح‌های فروش خود حدود ۴۰ میلیون گران‌تر و معادل ۲۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. دیگر مدل‌های جک از سری محصولات کرمان موتور هم وضعیت مشابهی دارند. جک S۳ امروز در بازار حدود یک میلیون تومان گران شده و به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده، با این حال کارخانه قیمت این خودرو را حدود ۳۰ میلیون بالاتر یعنی معادل ۲۱۰ میلیون تومان در نظر می‌گیرد. جک J۴ هم امروز در بازار یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و حدود ۱۳۴ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما همچنان نسبت به نرخ ۱۵۰ میلیونی کارخانه حدود ۱۶ میلیون ارزان‌تر است.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. قیمت روز MVM X33 در بازار حدود ۲۱۹ میلیون تومان قیمت دارد و تقریبا ۲۷ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. به طور کلی مدیران خودرو قیمت محصولاتش را بالاتر از بازار در نظر می‌گیرد و این مورد محدود به MVM X33 نیست. برای مثال MVM X22 دنده‌ای در بازار همچنان ۱۵۵ میلیون تومان است و حدود هفت میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. MVM X22 اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد و روی ۱۸۲ میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول را ۱۳ میلیون تومان گران‌تر و حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. در آخر MVM 315 هاچ‌بک در بازار همچنان ۱۲۷ میلیون تومان است و حدود ۱۳ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.