کد خبر: ۲۷۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۸۰

توضیحات موسوی لاری درباره استعلام از وزارت اطلاعات درخصوص سامانه رای‌سنجی اصلاح‌طلبان / هادی غفاری: مشروط در انتخابات شرکت می‌کنیم

تسنیم نوشت: نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌ در ارتباط با سامانه رای سنجی اصلاح‌طلبان درخواست استعلامی از وزارت کشور و وزارت اطلاعات در رابطه با قانونی بودن این سامانه صورت گرفته است.

عبدالواحد موسوی لاری نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حاشیه ختم اعظم طالقانی که عصر امروز در کانون توحید برگزار شد،  درباره جلسه روز گذشته شورای سیاست‌گذاری گفت: در جلسه دیروز کلیات طرح راه‌اندازی سامانه رای‌سنجی اصلاح‌طلبان به تصویب اعضا درآمد.

وی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره مشکلات حقوقی این طرح مطرح می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های ما  این است که فعالیت‌هایمان را با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور و وزارت اطلاعات انجام دهیم. در ارتباط با سامانه رای سنجی اصلاح‌طلبان نیز در خواست استعلامی از وزارت کشور و وزارت اطلاعات در رابطه با قانونی بودن این سامانه صورت گرفته است.
موسوی لاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت تایید وزارت کشور و اطلاعات این سامانه در دستور کار شورای سیاست‌گذاری قرار می‌گیرد؟ اظهار داشت: دیروز کلیات این سامانه به تصویب رسید. بنابراین برنامه‌ شورای همین است.

غفاری: نیروهای اصیل انقلاب را رد صلاحیت نکنند، تنور انتخابات گرم خواهد شد

هادی غفاری عضو ارشد مجمع نیروهای خط امام نیز در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی که عصر امروز در کانون توحید تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که فضای انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت:  فضای انتخابات خیلی سرد است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه  به نظر شما چگونه می‌توان فضای انتخابات را گرم کرد، گفت: اگر نیروهای اصیل انقلاب را رد صلاحیت نکنند، تنور انتخابات گرم خواهد شد.

غفاری در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با  حضور مجمع نیروهای خط امام در انتخابات گفت: ما به شکل مشروط در انتخابات شرکت می‌کنیم.