کد خبر: ۲۷۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۸۲

قیمت روز خودرو پنج‌شنبه ۱۶ آبان؛ پژو ۴۰۵ به جمع ۸۰ میلیونی‌ها پیوست!

محصولات ایران خودرو امروز در ادامه روند گرانی روز‌های گذشته، تا دو میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. این مورد باعث شده قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز بعد از مدت‌ها به کانال ۸۰ میلیونی بازگشته است. خودرو‌های سایپا، اما اغلب با ثبات قیمت به استقبال بازار آمده‌اند، هرچند پراید از این قاعده پیروی نمی‌کند و همچنان به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸

امروز اغلب خودرو‌های سایپا بعد از مدت‌ها روند افزایش قیمت را کنار گذاشتند و با ثبات قیمت به استقبال آخر هفته آمده‌اند. هرچند پراید همچنان به روند گرانی ادامه می‌دهد، اما با این وجود تیبا صندوق‌دار مثل روز گذشته در بازار با قیمت ۵۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و تیبا ۲ روی نرخ ۵۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متوقف شده است. گزارشات از بازار خودرو امروز نشان می‌دهد ساینا بدون تغییر نسبت به روز گذشته حدود ۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و کوییک دنده‌ای همچنان ۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز پراید امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸

پراید بر خلاف دیگر خودرو‌های سایپا، امروز هم به روند افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد. این اتفاق باعث شده قیمت روز پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ به ۵۱ میلیون تومان برسد. پراید سایپا ۱۳۱ در بازار افزایش قیمت کمتری را تجربه می‌کند و حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شده. قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ در حال حاضر ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. پراید وانت بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده. این محصول سایپا که همچنان فروش نقدی، فوری و اعتباری آن توسط سایپا ادامه دارد، با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸

محصولات ایران خودرو اغلب به روند گرانی روز‌های گذشته ادامه می‌دهند و صرفا شاهد عقب‌گرد جزئی پژو ۲۰۶ در بازار هستیم. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نسبت به دیروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم در بازار حدود ۶۰۰ هزار توامن ارزان شده و ۱۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ روند متفاوتی دارد و امروز با افزایش قیمت ۹۰۰ هزار تومانی به ۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است
 
امروز پژو ۴۰۵ GLX در بازار یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به ۷۷ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز پا را فراتر گذاشته و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز وارد کانال ۸۰ میلیونی شده و در حال حاضر ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ SLX امروز در بازار با قیمت ۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

سمند LX امروز همگام با دیگر محصولات ایران خودرو امروز ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و به ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ هم امروز ۸۰۰ هزار تومان گران شده و با نرخ ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب این محصول در کارخانه ۶۹ میلیون توامن اعلام می‌شود که نشان دهنده اختلاف ۲۴ میلیونی قیمت بازار و کارخانه است.  

قیمت روز رانا تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارد و این محصول همچنان در بازار با قیمت ۸۳ میلیون توامن خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو پارس امروز ۹۰۰ هزار تومان دیگر گران شده و به ۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده تا بیش از پیش به کانال ۱۰۰ میلیونی نزدیک شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه این محصول تنها ۷۸ میلیون تومان است و ۲۰ میلیون با قیمت بازار اختلاف دارد.  

انواع مدل‌های دنا امروز با افزایش قیمت به استقبال بازار آخر هفته آمده‌اند. دنا معمولی پیشتاز گرانی است و امروز با افزایش قیمت دو میلیون تومانی به نرخ ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس یک میلیون تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۱۳۵ میلیونی خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر دنا پلاس توربو افزایش قیمت یک میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و امروز به قیمت ۱۷۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت محصولات کرمان موتور امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸

قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور امروز ثابت مانده. جک J۴ در بازار مثل روز گذشته ۱۳۴ میلیون تومان است و این در حالی است که کارخانه کرمان موتور، قیمت این محصول را در طرح‌های فروش حدود ۱۶ میلیون گران‌تر و معادل ۱۵۰ میلیون تومان در نظر می‌گیرد. جک S۳ وضعیت مشابهی دارد. طوری که کارخانه آن را ۲۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند، اما با بودجه ۱۸۵ میلیونی می‌توان آن را از بازار خرید. اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای جک S۵ به اوج خود می‌رسد. طوری که این خودرو در بازار با قیمت ۲۶۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، اما کارخانه آن را ۳۶ میلیون تومان گران‌تر می‌فروشد. کرمان موتور قیمت مصوب جک S۵ را در طرح‌های فروش معادل ۲۹۹ میلیون تومان در نظر می‌گیرد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸

قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو تغییر خاصی نسبت به روز‌های قبل ندارد. قیمت MVM X۳۳ در بازار همچنان مثل روز گذشته ۲۱۷ میلیون تومان است و تقریبا ۱۹ میلیون تومان کمتر از قیمت کارخانه است. باید توجه داشته باشید که کارخانه مدیران خودرو قیمت محصولات خود را بالاتر از آنچه که در بازار خرید و فروش می‌شود در نظر می‌گیرد. این مورد محدود به MVM X۳۳ نیست. دیگر محصولات هم وضعیت مشابهی دارند.  MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار ۱۷۹ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما کارخانه روی رقم ۱۹۵ میلیون تومان اصرار می‌کند. اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای MVM X۲۲ دنده‌ای وضعیت مشابهی دارد. طوری که می‌توان این ماشین را در بازار حدود ۱۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی خرید، اما کارخانه آن را ۱۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌فروشد. همچنین MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار ۱۲۷ میلیون تومان است و با این حال کارخانه قیمت آن را ۱۴۰ میلیون در نظر می‌گیرد.