کد خبر: ۲۷۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۰

خط و نشان جدی سردار سلامی برای مافیای تولید و توزیع مواد مخدر

فرمانده کل سپاه گفت: مبارزه با مواد مخدر یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده‌های ما که بخشی از ما هستند را پریشان کرده است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه در جریان بازدید از مرکز صیانت و بازپروری شهید زیادیان و در جمع خبرنگاران درخصوص چرایی ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه‌ای است که مردم را آزار می‌دهد.

وی ادامه داد: سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید و با بسیج همه ظرفیت‌ها به مبارزه با آنها خواهد رفت، استراتژی سپاه این است که همه لیدرها و مافیای اصلی، تولید و توزیع‌کنندگان خرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند، ما باید به مرحله‌ای برسیم که هزینه انجام جرم بالا برود تا عاملان جرم از انجام آن صرف‌نظر کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: طبق قرآن کریم که فرمود اگر یک نفر را زنده کنید کل بشریت را زنده کرده‌اید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران به عنوان پایتخت و قطب عالم اسلام به شیوه ای عمل می‌کند که ریشه بدی‌ها که در شأن نظام اسلامی نیست خشکانده شود.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیز یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده‌های ما که بخشی از ما هستند را پریشان کرده است و تمام جوانان که دچار این مشکل شده‌اند همچون فرزندان ما هستند و سپاه در یک حرکت جهادی وارد صحنه خواهد شد و به مبارزه با این معضلات تا نابودی آن خواهد پرداخت، چرا که مردم کشور ما شایسته عزت و شادابی و زندگی خوب و شخصیت والا هستند و نباید پدیده‌های اجتماعی این چنینی خاطر آنها را آزرده کند.

وی اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری که فرمود مردم عائله ما هستند ما موظفیم در کمال احترام به آنها خدمت کنیم.

منبع:تسنیم