کد خبر: ۲۷۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۷

نماینده میانه: وضعیت تحت کنترل است/ در حال برآورد خسارات زلزله هستیم

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن شدت زلزله و آغاز خدمات امدادی در لحظاتی پس از وقوع آن، گفت: خوش بختانه با حضور نیرو‌های امدادی و کادر پزشکی از همان ساعات اولیه خدمت رسانی به مردم آغاز شده و اکنون وضعیت تحت کنترل است.

یعقوب شیویاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده میانه، بیان کرد: الحمدالله وضعیت اکنون تحت کنترل است. بلافاصله پس از زلزله بامداد امروز نیرو‌های امدادی در منطقه حاضر شدند. متاسفانه پنج تن از هموطنان خود را در زلزله از دست دادیم. بالای ۱۲۰ نفر بر اثر زلزله مجروح شدند و ۱۴ تن نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: خوش بختانه با حضور نیرو‌های امدادی و کادر پزشکی از همان ساعات اولیه خدمت رسانی به مردم آغاز شده است. خسارت وارد شده به دام‌ها بالا است. بنده شخصا پنج دقیقه بعد از زلزله در بین نیرو‌های هلال احمر حاضر شدم. از نیرو‌های امدادی و اورژانس تشکر می‌کنم چراکه از همان دقایق اولیه خدمت رسانی به مردم را آغاز کردند.

نماینده مردم میانه در مجلس تصریح کرد: اکنون در حال برآورد خسارت نهایی زلزله هستیم. آنچه که مشهود است خسارت به بخش‌هایی روستایی و دام‌ها بوده و آمار دقیق خسارات بعد از جمع بندی متعاقبا اعلام خواهد شد.