کد خبر: ۲۷۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۲

وزیر اطلاعات: با مقاومت ‌توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم‌

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال قبل تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شد گفت: توطئه‌های دشمن تنها با ایستادگی و مقاومت خنثی و نقش برآب می‌شود.
جت‌الاسلام سید محمود علوی در جمع مردم بهاباد در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد ممکن است شهرستانی کوچک باشد اظهار داشت: با این وجود الحمدالله همتی که در مردم این شهرستان وجود دارد، آن را به یک شهرستانی آباد تدبیل کرده است.

وی افزود: افتخار همه ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران این است که نوکری مردم را بکنیم چرا که کشور، جمهوری و انقلاب اسلامی مال همین مردم است و با خون فرزندان ایران جان گرفته است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه ما آنچه داریم به برکت اسلام و وجود نازنین نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) است، گفت: اگر امروزه دنیای غرب پیشرفت کرده نتیجه کار پیامبر اسلام است که نور علم و دانش را بر جامعه بشریت تاباند.

علوی با بیان اینکه ما حق پیامبر را ادا نکردیم افزود: پیامبر بشریت را از ظلمت نجات داد و دروازه تمدن را به روی بشریت گشود و امروز ما از برکات علم و دانشی که به نبی مکرم اسلام به روی بشریت تاباند بهره می‌گیریم.

وی ادامه داد: ما امروز به ایام ولادت این پیامبر گرامی و با عظمت شاد هستیم؛ پیامبر ما با شرایط سختی رسالت نبوت و پیامبری خود را شروع کردند و آنقدر اذیت و آزار دیدند که خودشان فرمودند هیچ پیامبری مثل من اذیت نشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: نبی مکرم اسلام در برابر همه این سختی‌ها و ناملایمات به دستور خداوند متعال استادگی کرد و خداوند متعال هم طبق فرموده و وعده خودش، به آنها پاداش می‌دهد.

علوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، حیات دوباره‌ای به اسلام داد، بار دیگر اسلام را در دنیا به عنوان دینی که می‌تواند خواستگاه یک انقلاب رهایی بخش و عزت آفرین باشد مطرح کرد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب در برابر این حرکت صف‌آرایی کردند و آن که با هدایت‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انقلاب را از پیچ و خم‌ها عبور داد و به موفقیت رسیدیم همان مقاومتی بود که از نبی مکرم اسلام یاد گرفتیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه با مقاومت است که مردم ایران می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند گفت: دشمن فکر می‌کرد اگر جلوی فروش نفت ایران را بگیرد سه چهار ماهه ایران از پا در می‌آید و دیگر خبری از جمهوری اسلامی نخواهد بود و اعتقاد داشتند که جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نمی‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات، نه تنها جشن 40 سالگی انقلاب برگزار شد، بلکه مقاومت و ایستادگی مردم سبب شد که در کشور به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

علوی تصریح کرد: کارشناسان در دنیا معتقد بودند که دولت دیگر نمی‌تواند حقوق و یارانه پرداخت کند و چیزی نمی‌گذرد که مردم بر اثر نبود مواد خوراکی و دیگر نیازهایشان به خیابان می‌ریزند و بساط جمهوری اسلامی  جمع می‌شود اما امروز دنیا شگفت زده است که هیچ یک از این تحلیل‌ها به واقعیت نپیوست.

منبع:تسنیم