کد خبر: ۲۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۴

وزیر اطلاعات: با تدبیر دولت اثر تحریم‌ها کاهش پیدا کرده/ با نقشه راه رهبری، دشمن را به زانو درآوردیم

وزیر اطلاعات گفت: با حرکت پشت سر رهبری، قطعا به پیروزی و رشد اقتصادی می‌رسیم و بر مشکلات فائق خواهیم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در راستای سفرهای استانی هیات دولت و آشنایی با مشکلات مردم شهربابک، در جمع مردم این شهرستان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان گفت: در راستای سفر ریاست جمهور به استان کرمان، به عنوان نماینده ریاست محترم جمهوری به شهربابک سفر کردم تا از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای احتمالی مردم این شهرستان قرار گرفته و سپس در در اختیار رییس جمهور قرار دهم.

وزیر اطلاعات به آشنایی خود از ابتدای حضورش در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مردم این شهر در خانه ملت اشاره کرد و افزود: از ارتباط نزدیک با نمایندگان مجلس شهربابک ،پی به هوش و ذکاوت و محبت مردم شهربابک شده ام.

این مقام مسئول افزود: اگر جوانان ما فرصت تحصیل پیدا کردند از ثمرات نظام و انقلاب ما است و فرزندان شهربابکی با بنیه استعداد خود به برکت نظام جمهوری اسلامی رتبه های اول کنکور را هرساله کسب می کنند و باید از این ظرفیت و پتانسیل برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان شهربابک و کشور استفاده کرد.

علوی به اقدامات ظالمانه استکبار بر علیه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره بیان کرد: ما هرگز سر ذلت در برابر بیگانگان پایین نخواهیم آورد و در برابر دشمن با راهبرد مقاومت پیش می رویم و با نقشه راه مقام معظم رهبری دشمن را به زانو در آوردیم و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت تحریم ها وضع کشور را بدتر نخواهد کرد.

وی با تاکید بر تاثیر تحریم گفت : هرچند تحریم ها اثرهای خود را تا حدودی بر اقتصاد کشور داشته اما با تدبیر دولت و نظام جمهوری اسلامی این اثرات کاهش پیدا کرده و در ادامه نیز آینده روشنی برای اقتصاد کشور پیش بینی شده است.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه از برکات انقلاب حضور رهبری، هدایت امت اسلامی و مقاومت در برابر دشمن است، تاکید کرد: قطعا با حرکت پشت سر رهبری به پیروزی و رشد اقتصادی می رسیم و برمشکلات فائق خواهیم شد.

منبع:ایسنا