کد خبر: ۲۸۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۶

نتانیاهو: تعهدی برای آتش‌بس به جهاد اسلامی نداده ام

نخست‌وزیر اسرائیل مدعی شد که هیچ تعهدی برای آتش‌بس به جنبش فلسطینی جهاد اسلامی نداده است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه ادعا کرد که هیچ تعهدی برای آتش‌بس با جهاد اسلامی نداده است.

به گزارش وبگاه خبری «عربی21» نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه گفت: اسرائیل برای چیزی تعهد نداده و سیاست امنیتی ما تغییر نکرده و ما آزادی عمل خود را حفظ کرده‌ایم. هر کس تلاش کند به ما تجاوز کند، او را هدف می‌گیریم».

غزه در روزهای اخیر شاهد درگیری نظامی رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود. درگیری پس از آن آغاز شد که رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه، ۲۱ آبان با حمله همزمان به غزه و دمشق، دو عضو بلندپایه جنبش جهاد اسلامی را ترور کرد.

نتانیاهو همچنین به شکل رسمی جنبش حماس را به شلیک موشک به شهر بئر السبع متهم کرد و گفت به ارتش دستور داده که اهدافی متعلق به حماس را در نوار غزه هدف بگیرند.

به گفته نتانیاهو، رژیم صهیونیستی برای هر سناریویی آماده است و دستگاه‌های امنیتی آن می‌دانند که بر چه اساس باید عمل کنند. «ما هر کاری برای تضمین امنیت اسرائیل انجام خواهیم داد».

سخنان نتانیاهو در جریان جلسه امروز کابینه که به شکل فوری برگزار شد، مطرح شد. نتانیاهو از طرفی دیگر همچنان با بحران تشکیل دولت جدید نیز دست به گریبان است.

حملات هفته پیش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سی و چهار شهید از فلسطینی‌ها بر جا گذاشت.

در این حملات بیش از صد فلسطینی نیز مجروح شدند. جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، دهها موشک به شهرهای اسرائیل و همچنین تل‌آویو شلیک کردند.

منبع:فارس