کد خبر: ۲۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۴

واکنش دادستان کرج درباره ناآرامی‌های البرز: مردم اگر اعتراضی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

حاجی‌رضا شاکرمی با اشاره به اقدامات منجر به تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم در استان البرز خاطرنشان کرد: هویت این افراد شرور معلوم نبود، حتی بعضی از شهر‌های دیگر وارد کرج و فردیس شده و اقدام به تعرض به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کردند.

به گزارش ایسنا، شاکرمی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: اعتقاد ما این است که مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حساب مردم از افرادی که در خیابان‌ها راه بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند متفاوت است، افرادی هستند که قصد دارند امنیت کشور را مختل و اموال مردم را حیف و میل و یا اموال مردم را سرقت کنند؛ پلیس، مرجع قضایی، شورای تامین و همه مسئولین در کنار مردم هستند و وظیفه آن‌ها احیای حقوق و تامین امنیت مردم و محافظت از جان و مال مردم است.

وی افزود: پلیس ناگزیر باید از مردم دفاع کند، مردمی هم که اموال خود را از دست داده‌اند برای رسیدگی شکایت کنند.