کد خبر: ۲۸۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۶
به دستور فرشاد مقيمي و براي ارائه خدمات :‌

آماده باش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به دستور فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو، با توجه به شرایط ناپایدار جوی کشور با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.
 به نقل از به روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، این مجموعه با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در اقصی نقاط کشور، پیرو دستور مدیرعامل گروه، به صورت فوق‌العاده آماده ارائه خدمات به هموطنان، خصوصا در مناطق برف‌گیرو سردسیر  کشور است.

بنابراین گزارش، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز نمایندگی‌های شبکه خدمات پس از فروش نیز پیش از آغاز سرما و بارندگی‌، در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، در اختیار نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز قرار گرفته است. همچنین با وجود مکانیزم‌ها و فرآیندهای سیستمی موجود، در صورت نیاز، کسری قطعات نیز سریعا از طریق ستاد تامین شده و در اختیار نمایندگی‌ها قرار می‌گیرد.

در این گزارش تاکید شده است، با وجود افزایش قیمت سوخت، خدمات امدادخودرو ایران افزایش قیمتی نداشته و این خدمات همچنان با تعرفه‌های قبلی به هموطنان ارائه خواهد شد.
همچنین شرکت ایساکو نیز افزایش قیمتی در قطعات و ارائه خدمات خود اعمال نکرده و به منظور جلب رضایت مشتریان، تمامی اقدامات در نمایندگی‌های مجاز شبکه خدمات این مجموعه با قیمت قبلی صورت خواهد گرفت.

مشتریان گرامی حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت در دریافت خدمات امدادی و تعمیرگاهی و یا قطعات می‌توانند با شماره 096440، مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو تماس حاصل و مراتب را اطلاع‌رسانی فرمایند.

منبع:ایکوپرس