کد خبر: ۲۸۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۸۶

اجتماع مردم رشت در محکومیت اغتشاشات+تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در اجتماع مردم در حمایت از رهبری و محکومیت اغتشاشگران در میدان شهدای ذهاب رشت با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، هسته های اصلی این فتنه را دشمنان انقلاب اعم از استکبار، منافقان و سلطنت طلبان دانست و تصریح کرد: دستگاه قضا باید مقتدرانه عوامل اصلی اغتشاشات اخیر که مسببان سلب آرامش مردم هستند را به اشد مجازات برسانند.

آیت الله فلاحتی خطاب به اغتشاشگران و حامیان مستاصل شان گفت: در اغتشاش اخیر چه چیزی گیرتان آمد؟ آیا شکست ترفندهای مذبوحانه شما در فتنه های 88 و دی ماه 96، درس عبرتی برایتان نشده است.

وی تاکید کرد: در روند برنامه ریزی ها و اجرای آن، در بستر مشورت با مردم ، دیدگاه عمومی را مد نظر قرار دهند تا از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شود.

امام جمعه رشت افزود: ملت بزرگ ایران از دستگاه اجرایی می خواهند که درعرصه تعاملات خارجی و مدیریت داخلی لبیک گوی منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و رهنمودهای ایشان را فصل الخطاب و خط قرمز بدانند.

آیت الله فلاحتی از دستگاه‌های نظارتی اعم از تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی و دیگر متولیان نظارتی خواست با جدیت روند تثبیت نرخ ها کالا و خدمات را رصد و با هرگونه تخلفی برخورد کنند تا هیچ گونه فشار به معیشت مردم وارد نشود.

وی در پایان از مردم ولایتمدار و انقلابی ، و همچنین نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و بسیج که با درایت و بصیرت از هرگونه سوء استفاده دشمنان از اغتشاش اخیر جلوگیری کردند قدردانی کرد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را در گرو پیوند مستحکم آحاد ملت با حاکمیت دانست.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

عکاس: حمیدرضا علیپور/ شبستان