کد خبر: ۲۸۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۷

بارش برف و باران در محورهای 7 استان کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی بارش برف جریان دارد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: در محورهای بجنورد ـ آشخانه در خراسان شمالی، بیرجند ـ قائن و بیرجند ـ سربیشه در خراسان جنوبی، ماهان ـ بم و کرمان ـ سرچشمه و کرمان ـ شهداد در استان کرمان و همچنین در محور یزد ـ شیراز در استان یزد نیز برف می‌بارد.

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان گلستان، گیلان، یزد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کرمان پرداخت و به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی معابر حتما با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز حرکت کنند.

سرهنگ رحمانی اعلام کرد: در ارتفاعات استان‌های اردبیل، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و همچنین محدوده گردنه کوئین در محور قزوین ـ رشت مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کرمان ـ بافت، گردنه سنگ صیاد و محورهای توسکستان ـ شاهرود را دارند اعلام کرد که تردد در این محورها با زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی‌های هواشناسی اشاره و اعلام کرد: محورهای مواصلاتی استان‌های شرقی و شمال شرقی کشور و همچنین یزد و کرمان تا امشب برفی و بارانی است؛ بنابراین رانندگانی که قصد تردد در این معابر را دارند با تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.