کد خبر: ۲۸۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۵۸
فوری /

اینترنت همراه برگشت/ اینترنت اپراتور‌های تلفن همراه استان تهران و ۸ استان دیگر برقرار شد/ اینترنت همراه اول هنوز به طور کامل وصل نشده است

شبکه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه استان تهران و هشت استان دیگر، لحظاتی قبل برقرار شد. پیشتر اینترنت ثابت در غالب استان های کشور برقرار شده بود. قرار بود در جلسه عصر امروز شاک (شورای امنیت کشور) درباره اینترنت همراه تصمیم گیری شود.

اینترنت سراسری در کشور از روز 25 آبان ماه قطع شده بود اما پس از یک هفته اینترنت ثابت در برخی استان ها برقرار شد. امروز وزیر کشور گفته بود در جلسه عصر شورای امنیت کشور (شاک) درباره اینترنت همراه تصمیم گیری خواهد شد.

بر اساس اعلام اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت موبایل، استان‌های قم، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران البته به جز شهرستان‌های غرب این استان، در حال وصل شدن است.

البته اپراتور شاتل موبایل اعلام کرده که اتصال اینترنت موبایل این اپراتور برای مشترکانش در این استان‌ها برقرار شده است. همچنین بنا بر آنچه اعلام شده، سرویس اینترنت ثابت TD_LTE که توسط ایرانسل (اپراتور دوم تلفن همراه) و مبین نت به مشترکان ارایه شده، در تمام کشور متصل شده است.شد.