کد خبر: ۲۸۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۱۹

بازیگر "فوق‌ لیسانسه‌ها": می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال «فوق لیسانسه‌ها» گفت: سروش صحت در «لیسانسه‌ها» نشان داد که می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی به مخاطب ارائه داد.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت با اشاره به حضور خود در هر سه فصل این سریال، گفت: شخصیت آقای امیری در طول مدت چند ساله این سریال هیچ تغییری نکرده است و فقط اتفاق‌ها و موقعیت‌های این آدم و اطرافیان در راستای خط اصلی قصه به این سریال اضافه شده است.

وی ادامه داد: در این سریال هیچ کدام از شخصیت‌ها تغییر جدی شخصیتی نداشته‌اند. غیر از سه شخصیت جوان اصلی که قبلا لیسانس داشتند و در حال حاضر مشغول اخذ مدرک فوق لیسانس شده‌اند، مابقی کاراکترها تغییر محسوسی نداشتند.

این بازیگر در ادامه نیز با اشاره به بازخوردهای مردم از این سریال بیان داشت: مردم به دلیل سابقه ذهنی که در این دو فصل از این سریال داشتند خیلی مشتاق و منتظر بودند که چه زمانی این سریال پخش خواهد شد. الان هم که سریال پخش شده خوشبختانه ارتباط خوبی با سریال گرفته اند که از بازخوردها کاملا مشخص است.

بازیگر سریال «بچه مهندس» در ادامه درباره اینکه سریال‌های طنز چقدر پتانسیل ادامه‌دار شدن دارد؟، بیان داشت: اگر سریال‌های طنز استخوان بندی موضوعی محکمی داشته باشند و شخصیت‌ها به درستی در قصه تعریف شده باشند، می‌تواند تا یکسال هم ادامه داشته باشد. هرچند تجربه‌های ۹۰ شبی هم در سریال‌های طنز داشتیم که بسیار موفق بودند.

وی ادامه داد: مردم ما به دنبال نشاط و شادی هستند و دوست دارند وقتی از بیرون به خانه می‌آیند فارغ از مسائل روزمره حال و هوایشان عوض شود و لااقل یکساعت رها از شرایط روزمره حالشان خوب شود. به شرطی که این قصه‌ها ساختار محکم و درست داشته باشند و صرف اینکه بخواهند به هر قیمتی بخنداند نباشد.

این بازیگر با اشاره به توانایی صحت در کارگردانی طنز نیز افزود: سروش صحت در لیسانسه‌ها نشان داد که می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی و طنز به مخاطب ارائه داد.

منبع:فارس