کد خبر: ۲۸۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۸۳

20 راز مهم افراد خوشحال که هرگز به کسی نمیگویند!

برخی از افراد در زندگی دائما احساس رضایت می کنند و خوشحال هستند زیرا آن ها راز شادی واقعی را کشف کرده اند و با این رموز غم های زندگیشان را به زانو در می آورند.
خوشبختی و شادی یک انتخاب است، و مردم واقعا شاد، انتخاب می کنند که هر روز خوشحال باشند اما آنچه که ممکن است شما ندانید این است که مردم شاد با چالش هایی درگیر هستند، درست مانند مردم عادی، اما به طور دائمی خود را به چالش می کشند تا زندگی فوق العاده ای را داشته باشند که شایستۀ آن هستند، با خنده و دیدی مثبت. لازم نیست به شما بگوبیم که زندگی همیشه قشنگ نیست، و اغلب اوقات شما را به زانو در می آورد، اما در این لحظات است که مردم خوشحال به شکارش می روند.

اگر آنها فکر می کنند که در کنار افراد دیگر خوشحال می شوند، انجامش می دهند، و این فقط به این دلیل است که آنها اسرار شادی واقعی کشف کرده اند و با خود دارند ؛ بنابراین اگر تا به حال تعجب کرده اید که "چرا آنها همیشه در تمام طول مدت شاد هستند؟"، در این بخش از موفقیت در نمناک چند دلیل و راز وجود دارد که چرا؟!

راز و رمزی که در زندگی افراد همیشه خوشحال وجود دارد

1. اجتناب از استرس در زندگی از رازهای افراد خوشحال

چه اینکه با مراقبه و مدیتیشن این کار را انجام دهند، چه از طریق کاری خلاق، افراد واقعا شاد به طور فعال از راه های خود برای جلوگیری از هر شرایط اضطراب ناخوشایند استفاده می کنند. این به هیچ وجه اجتناب ناپذیر نیست، و این ااستراتژی ها اجازه می دهند تا بر روی چیزهایی که واقعا اهمیت دارند متمرکز شوید و تنش های آزار دهنده را به چیزهای بسیار بیشتر تبدیل کنیم.

2.ورزش کردن از رموز افراد خوشحال

چه راهی بهتر از راهی برای خوشحال بودن از انجام دادن کاری که مواد شیمیایی طبیعی شادی را به طور طبیعی تولید می کند. ورزش باعث احساس بهتر و شادی می شود. چه ورزش را در خارج از منزل انجام دهید و یا در ورزشگاه انجام دهید، فرد شاد می داند که مزایای آن آندورفین شگفت انگیز هستند.

3.دانستن از رازهای افراد خوشحال

آنها نیازی به آخرین و یا بزرگترین چیزها ندارند و ارزش های خودشان را به چیزهای خارجی متصل نمی کنند. آنها یاد گرفته اند که هیچ چیزی نمی تواند آنها را خوشحال کند و یا احساستشان را تحقق یابد. در روابط، رفتاری با "من را همان جور که هستم قبول کن" دارند ؛ آنها در گذشته شان با ارزش های خود مبارزه کرده و به دنبال چیزهایی بودند که فکر می کنند آنها را به یک فرد بهتری تبدیل می سازد، و اکنون می دانند که در بهترین نوع خود هستند.

4.قضاوت نکردن دیگران یکی از راز افراد خوشحال

آنها نیازی به قضاوت یا ارزیابی دیگران ندارند، زیرا دوست ندارند خودشان قضاوت شوند. آنها ترجیح میدهند دیگران همان جور که میخواهند زندگی کنند. نگرانی در مورد آن چه که دیگران انجام می دهند و یا انجام نمی دهند، غیر ضروری و وقت گیر است و فقط فرد را با قضاوت بر اساس حس غلط برتری می گیرد. فرد شاد نیازی به آن ندارد و ترجیح می دهد از وقت خود برای افزایش بهبود دیگران استفاده کنند تا اینکه آنها را نابود کنند.

5.همیشه خوشحال نبودن از رازهای افراد خوشحال

اجازه دهید صادق باشیم، هیچ کسی همیشه راضی نیست ؛ شخص واقعا شاد این را می داند و به خود اجازه می دهد تا به طور طبیعی احساس غم و اندوه داشته باشد. تلاش برای تحمیل شادی، خوبی، مجبوری است.آنها غم و اندوه، اشک و موانعی را دارند و به خود اجازه می دهند که این حس ها را داشته باشد ، فراموش نکنید که آنها هم انسان هستند.

6.نه گفتن از رموز افراد خوشحال

به نظر عجیب و غریب است، اما گفتن "نه" برای برخی مردم آسان نیست به ویژه اگر شما شخص را دوست داشته باشید و بخواهید دیگران را خوشحال کنید با این حال، افرادی که واقعا شاد هستند، به این نتیجه نرسیده اند که دیگران را خوشحال کنند. این روشی مطمئن برای ایجاد استرس و اضطراب است و حس شادی را شکست میدهد در عوض، آنها نه گفتن را حق خود می دانند و این کار را به گونه ای قاطعانه انجام می دهند که از روابط خود و یا شادیشان دور نشوند.

7.افراد خوشحال زندگی آسانی ندارند

هیچ شخصی واقعا شادی به شما نمی گوید که کج خلقی هم داشتند! آنها ممکن است چندین بار لو رفته باشند، اما هر بار خودشان را جمع می کنند. قدرت و شور و شوق آنها در درست کردن حالتشان بسیار زیاد است و به مبارزه ادامه می دهند. اگر می توانید آن را از طریق لبخند زدن در زمان های دشوار نشان دهید، برنده خواهید شد، و چه کسی نمی تواند با این کار خوشحال باشد.

8.فهمیدن معنای شکست از رمزهای افراد خوشحال

آنها دفعات زیادی دچار شکست شده اند، و آن را در راه درستی استفاده می کنند تا رشد کنند. افراد معمولی بعد از شکست هایشان دچار حال خیلی بدی می شوند، اما برای فرد واقعا شاد، فقط یک فرصت برای شروع دوباره برای ایجاد یک پایه بهتر و قوی تر است. آنها راه های فراوانی را آموختند و در مسیر بازگشت به حالت عادی را می دانند ، هیچ تجربه ای از دست نرفته است و بعد خود را با این اطلاعات مسلح می کنند!

9.افراد خوشحال عیب خود را دوست دارند و می پذیرند

برای آنها، کاملا ناقص بودن، خوب است! آنها با اینکه چه کسی هستند، خوب هستند و ضعف های خود، مشکلات و همه چیز خود را پذیرفته اند. آنها میدانند که همه چیزشان بخشی از خودشان است، و آنها آن را دوست دارند و آنها می دانند که هیچ چیزی با کمال وجود ندارد و دنبالش نمی گردند، بلکه نقص های کشف شده نیز به همان اندازه درخشان است.

10.افراد خوشحال می دانند که چگونه تمرکز کنند

برای هر مشکلی که با آنها مواجه هستیم، همیشه راه دیگری برای نگاه کردن به مسائل وجود دارد ؛ با تمرکز دوباره، آنها می توانند با دیدی تازه با مشکلات دشوار روبرو شوند.تمرکز مجدد چشم انداز جدیدی را ارائه می دهد و با چشم انداز جدید، یک راه حل جدید بوجود می آید.

11.افراد خوشحال شگفتی کودکانه خود را از دست نداده اند

آنها قلبا کودک هستند! زندگی می کنند، می خندند و عاشق بازی های فردی هستند که توسط دنیای سخت احاطه شده اند و این رویکرد زندگی به آنها کمک می کند که زندگی را دوست داشته باشند و خلاقانه نگه اش دارند.

12.مبارزه با ترس از رموز افراد خوشحال

ترس هیچ جایی در زندگی واقعی افراد شاد ندارد ، آنها در تلاش برای خوشبختی هستند و خود را با شجاعت تجهیز می کنند و شادی را برای خودشان زره می کنند. بله، آن ترسناک است، اما اینها بخش هایی از رقص است. با مواجه شدن با ترس های خود، آنها را کنترل کنید و زندگی خود را بازگردانید و اجازه ندهید هیچ چیز بین آنها و شادیتان قرار بگیرد.

13. افراد خوشحال اول با خودشان صادق هستند

آنها می توانند درباره همه چیزهایی که می خواهند دروغ بگویند، اما از صدای کوچک در سرشان آگاه هستند، که به شان یادآوری می کند که با خودشان صادق باشند ؛ داشتن شجاعت برای پذیرفتن چیزهایی که خودتان هستید، اولین قدم برای صادق بودن و راحتی با خودتان است، قبل از اینکه بتوانید با دیگران صادق باشید. ترسناک است، اما باید انجام شود. شخص واقعا شاد می داند که این چیزی است که مورد نیازشان است، چرا که هیچ چیزی غیر از عدم صداقت نمی تواند شادی شما را از بین ببرد!

14.افراد خوشحال خواستار کمک هستند

آنها می دانند که درخواست کمک شما را ضعیف نمی کند و به همین دلیل درخواست کمک برای آنها احساس ضعف نمی آورد در عوض، آنها آن را به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن یک دیدگاه دیگر در مورد یک ایده یا یک وضعیت، و یا اشتراک گذاری بار سنگین یک کار می دانند. آنها متوجه می شوند که ممکن است همیشه جواب یا قدرت نداشته باشند تا همه چیز را به تنهایی انجام دهند و بنابراین از یک دست کمک کننده یا مشاوره دوستانه مانند یک هدیه استقبال می کنند. آنها می دانند که درخواست و دریافت کمک هیچ چیزی را از کسی نمی گیرد، بلکه می تواند به زندگی و تجربیاتشان افزوده شود.

15.افراد خوشحال متفاوت درک می کنند

یک چیز وجود دارد که در همه انسان ها مشترک است:ما همه متفاوت هستیم ؛ مردم واقعا شاد از این تفاوت ها آگاه هستند، نژاد، مذهب، دیدگاه ها و یا هر گونه اختلاف دیگر که ممکن است ما را از یکدیگر جدا کند. سعی می کنند که این تفاوت ها را نادیده بگیرند، و آنها را بپذیرید ؛ برای شخص واقعا شاد، اگر همه ی ما یکسان بودیم، جهان کاملا جای یکسانی می شد.

16.افراد خوشحال زندگی را دوست دارند

با تمام بالا و پایین ها،در داخل و خارج، در زندگی عموعی یا شخصی شادی حس ماجراجویی است که همه ما به خوبی آن را درک می کنیم. زخم ها و کبودی ها باعث می شود که ما لبخند و شکوه را بیشتر دوست داشته باشیم ؛ این را بفهمید، آنها در زندگی خود نمی جنگند، اما آن را به آنچه که می خواهند، تبدیل می کنند.

آنها کاری را که باید انجام دهند تا زندگی را لذت بخش، سازنده و ارزشمند کند را انجام می دهند، اما می دانند که واقعا از این سفر لذت می برند، گاهی اوقات شما مجبورید عقب بنشینید و فقط لذت ببرید!

17.افراد خوشحال ریسک می کنند

ریسک کنندگان شادتر هستند ، آنها می دانند که خروج از منطقه راحتی شما و ورود به منطقه جدید، نه تنها هیجان انگیز است، بلکه راهی مطمئن برای تجربه زندگی جدید و شگفت انگیز زندگی می باشد. آنچه که آنها را در اختیار دارد، رشد و پتانسیل برای شناختن آنها و کارهایشان است و می دانند احتمال دارد که از بین بروند یا سقوط کنند، اما برای آنها شکست تنها درس زندگی دوست داشتنی است.

18.افراد خوشحال هیچ اتهامی ندارند

فرد شاد به درد یا خشم گذشته اش ادامه نمی دهد در عوض ترجیح می دهند که از درد بیرون بیایند و زندگیشان را ادامه دهند.هیچ راهی بهتر برای از بین بردن خوشبختی با حمل بار حس قدیمی وجود ندارد که بتواند شما را از بین ببرد ؛ شخص واقعا شاد این را می داند و به همین دلیل آن حس ها را با خود حمل نمی کنند و می بخشند و فراموش می کنند تا سبکتر به راه خود ادامه دهند.

19.افراد خوشحال دیگران را تشویق می کنند

واقعا خوشحال می شوند زمانی که دیگران را خوشحال ببینند ؛ این کار واقعا آنها را خوشحال می کند که شکوفایی دیگران را ببینند، و به همین ترتیب هر کاری که بتوانند برای حمایت و تشویق کسانی که آنها را دوست دارند و مراقبت ازشان را انجام می دهند. آنها نیز توسط موفقیت دیگران تشویق می شوند، و هرگز حسادت نمی کنند.

20.افراد خوشحال می دانند خنده برنده است

شخص شاد قسمت های سرگرم کننده و خنده دار زندگی را می بیند و دوست دارد همیشه به سمت روشن نگاه کند. آنها واقعا خوش خنده هستند و می توانند حتی به صورت های خشک لبخند بزنند ؛ آنها می دانند که هیچ شفا دهنده ای بهتری از خنده وجود ندارد. اینکار نه تنها روحیه آنها را افزایش می دهد، بلکه باعث مدیریت وضعیت شرایط استرس زا نیز می شود.

منبع:نمناک