کد خبر: ۲۸۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۳۳

علی کریمی به شایعه مهاجرتش از ایران واکنش نشان داد

علی کریمی در پاسخ به پرسش طرفدارانش در خصوص احتمال مهاجرتش از ایران واکنش دلگرم کننده‌ای داشت و گفت: «مهاجرت کجا بود؟ به مسافرت می‌روم.»

به گزارش خبر ورزشی، در حالی که بحث مهاجرت علی کریمی به کانادا داغ است و جادوگر با سکوت خود به این شایعه دامن زده، دیروز ناگهان سروکله علی کریمی مثل جمعه‌های قبل در مجموعه انقلاب پیدا شد و شماره ۸ محبوب سرخ‌ها که با جواد کاظمیان کری دارد، با او یک رقابت داغ تنیس‌فوتبال را پشت‌سر گذاشت.
 
علی کریمی در این بازی ۳ به ۳، امین منوچهری را هم کنار خودش داشت و تیم آن‌ها در جریان یک مسابقه جذاب و حساس، تیم جواد کاظمیان را شکست داد.

مردم در مجموعه انقلاب اطراف کریمی جمع شده بودند و از او درباره مهاجرتش می‌پرسیدند. کریمی در جواب طرفدارانش که می‌گفتند تو رو خدا از ایران نرو، با لبخند می‌گفت: «مهاجرت کجا بود؟ به مسافرت می‌روم.» روزی هم که شایعه مهاجرت کریمی به کانادا پیچید و اهالی فوتبال را نگران کرد، نزدیکان کریمی گفته بودند علی قصد سفر به کانادا را دارد، اما قرار نیست برای همیشه در کانادا زندگی کند و خیلی زود به ایران برمی‌گردد.

آمادگی بدنی علی به حدی عالی بود که خیلی‌ها می‌پرسیدند چرا از فوتبال خداحافظی کرده و اعتقاد داشتند همین حالا می‌تواند در بهترین تیم‌های لیگ برتر بازی کند!