کد خبر: ۲۸۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۵

دعوت شورای ائتلاف از اصول‌گرایان برای ثبت نام در انتخابات مجلس/ زنان و جوانان به صحنه بیایند

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، طی بیانیه ای از چهره های اصولگرا، با تاکید بر محوریت زنان و جوانان دعوت کرد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: تنها چند روز از وقوع برخی حوادث تلخ در کشور می گذرد، حوادثی که هر چند موجب ناراحتی آحاد مردم شد، اما پایانی پر شکوه و از جنس حماسه حضور ملت یافت. مردمی که چهل سال، پای آرمان هایشان و بر سر عهدی که با امام و رهبرشان داشتند ایستاده اند، این بار هم همچون گذشته، حماسه ای مثال زدنی از خود به نمایش گذاشتند و ایران و ایرانی را سرفراز و بدخواهان این مرز و بوم را ناامید کردند.

با این وجود، بسیاری از مردم، همچنان بی تدبیری برخی مسئولان را از یاد نبرده اند و از بسیاری مسئولان به ویژه در دولت و مجلس، آزرده خاطرند.

ملت شریف ایران!
کمتر از سه ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و فصل دیگری از مردم سالاری و مشارکت و نشاط سیاسی، زمان باقی مانده است. انتخابات مجلس، از آنجا که تعیین کننده ریل گذاران مسیر حرکت کشور در چهار سال آینده است، بهترین زمان اصلاح برخی سیاست ها و جهت گیری های نادرست در سطح دولتمردان است. اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانی شکل گیرد که چاره مشکلات کشور را در داخل جستجو کنند، فساد ستیز باشند، به ظرفیت های داخلی عمیقا باورمند باشند، مردمی بوده و به معنای واقعی کلمه وکیل المله باشند، امید است سال های پیشرو، پیشرفت کشور شتاب گیرد و آلام مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، آرام گیرد.

دهم آذرماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی رسما وارد فاز اجرایی شده و ثبت نام نامزدها آغاز می شود. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه، دانشمندان، پژوهشگران، متخصصان حوزه های مختلف مورد نیاز مجلس شورای اسلامی و به ویژه خواهران و برادران جوانی که سابقه روشنی در عرصه عمومی و خدمت به مردم دارند، دعوت میکند با ثبت نام در انتخابات مجلس و اعلام کاندیداتوری، امکان ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت های گوناگون در میان نیروهای انقلابی را فراهم آورند. لازم به ذکر است که فرآیندهای ائتلافی و رسیدن به فهرستها و افراد مشترک در تمام حوزههای انتخابیه، بر اساس سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که بخشی از آن پیش از این به اطلاع عموم رسیده، صورت خواهد پذیرفت.