کد خبر: ۲۸۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۲۳

افشاگری جدید از جزئیات روابط ملانیا با ایوانکا دختر ۳۸ ساله ترامپ

جزئیات کتاب تازه‌ای از بانوی اول آمریکا نشان می‌دهد، ملانیا ترامپ و دختر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا روابط دوستانه‌ای دارند اما صمیمی نیستند.
 خبرگزاری فرانسه گزارش داد، "کیت بنت" در کتاب جدیدی تحت عنوان "آزاد، ملانیا: بیوگرافی غیر مجاز" گوشه‌ای از زندگی ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا را به تصویر کشیده است که برای بسیاری از خوانندگان جذابیت بالایی دارد و به برخی از شایعاتی که پیرامون او مطرح شده است، اشاره دارد. بنت، خبرنگار سی‌ان‌ان و تنها روزنامه‌نگاری در تیم مطبوعاتی کاخ سفید است که صرفا اخبار ملانیا ترامپ و خانواده ترامپ را پوشش می‌دهد.

در این کتاب ادعا می‌شود که پرده از روابط ملانیا با دختر ۳۸ ساله ترامپ "ایوانکا" که در کاخ سفید به عنوان مشاور ارشد مشغول به کار است، برداشته شده است. کیت بنت نوشته است: «منصفانه قضاوت کنیم، هم ایوانکا و هم ملانیا به سختی تلاش دارند تا یکدیگر را دوست بدارند و به چیزی بیش از تحمل صرف برسند. این دو زن روابط دوستانه‌ای دارند اما صمیمی نیستند.»    

کیت بنت می‌نویسد: «پشت صحنه، ملانیا در زمان حضور در نیویورک آشکارا تاکید کرد که ایوانکا نباید دفتری در بخش غربی کاخ سفید داشته باشد زیرا وقتی او در نهایت می‌رسید، بخش شرقی باید صرفا قلمرو او و نزدیکانش می‌شد.»

به اعتقاد این نویسنده، زمانی که ایوانکا ترامپ بعد از اولین سفر انفرادی ملانیا برای ارتقای کارآفرینی زنان راهی آفریقا شد، بانوی اول آمریکا باور داشت که "او می‌خواهد جایگاهش را بگیرد".

کیت بنت ادعا کرد، تنش بین این دو زن در زمان اجرای سیاست "تحمل صفر" دونالد ترامپ در مرز مکزیک و جداسازی کودکان مهاجر و خانواده‌هایشان مشهود بود و موجب شد تا ملانیا "گفت‌وگوهای جدی" با همسرش، رئیس‌جمهوری آمریکا، داشت و به "او گفت که چقدر از این مساله نگران است."

با این حال زمانی که ترامپ دستور اجرایی برای توقف این سیاست را به امضا رساند، ایوانکا بود که اعتبار آن را دریافت کرد و همین موضوع موجب دلخوری ملانیا ترامپ شد. ملانیا ترامپ در یک موضع‌گیری علنی کم سابقه خواهان پایان یافتن سیاست جدا کردن مهاجران غیرمجاز از فرزندان آنها شده بود. بنا بر سیاست تازه دولت ترامپ، اشخاصی که به طورغیر قانونی از مرز مکزیک وارد خاک آمریکا می‌شدند دستگیر و تحت پیگرد قضایی کیفری قرار می‌گرفتند و فرزندان آن‌ها به مراکز اسکان موقت فرستاده می‌شدند.