کد خبر: ۲۸۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۴۱

وعده لغو حجاب اجباری مشاور احمدی‌نژاد تیتر رسانه روسی شد +عکس

عبدالرضا داوری برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از زندان وکیل خود را برای ثبت نام به فرمانداری فرستاد، او با شعارهای انتخاباتی‌اش سروصدای زیادی به راه انداخت.

اسپوتنیک روسیه نوشت، عبدالرضا داوری مشاور احمدی‌نژاد که به گفته سخنگوی قوه قضائیه به اتهامات متعددی از جمله ارتباط با کانال «آمد‌نیوز» هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، توسط وکیل خود، وحید هروآبادی برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. او شعارهایی همچون لغو حجاب اجباری، لغو خدمت اجباری، لغو فیلترینگ و موارد دیگری را سر می‌دهد که این موضوع واکنش کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشته است.

Capture

کاربران بسیاری در واکنش به این خبر ضمن متعجب شدن از کاندید شدن عبدالرضا داوری، شعارهای او را وعده‌های دروغ انتخاباتی، غیر قطعی و عملی نشدنی می‌دانند که با شنیدن این وعده وعیدها انتخابات شورای دانش‌آموزی برایشان تداعی می‌شود. آنها با بیان اینکه این رفتارها در واقع توهین به شعور مردم است عنوان می‌کنند عبدالرضا داوری با وجود اینکه سابقه‌‌دار و متهم است برای نماینده شدن و راه پیدا کردن به مجلس امید دارد و وکیل خود را برای ثبت‌نام می‌فرستد اما تایید صلاحیت نمی‌شود.

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند مشکل اصلی این است که نه کاندیدا و نه مردم به خوبی با وظایف نمایندگان مجلس آشنا نیستند.