کد خبر: ۲۸۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۹

رییس کمیته ملی المپیک: جای تاسف است مربیان خارجی دغدغه هواداران را ندارند/ برای انتقال ارز مشکل داریم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه‌ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها به دنبال مطالبات ارزی خود هستند.
رضا صالحی امیری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد برخی تحرک ها و برچسب زنی در سطح مدیران، قهرمانان و هواداران و بازیکنان هستیم که قطعا برای فضای ورزش کشور زیان بار خواهد بود. ما باید مطالبه به حق جامعه بزرگ هواداران را درک کنیم و برای رفع دغدغه های آنان حداکثر تلاش را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه عزیزان، مدیران، نمایندگان و قهرمانان و مردم عزیز می دانند مشکل جدی ورزش ایران در وقایع اخیر مربوط به انتقال ارز در رفتارهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران نهفته شده و ریشه اصلی مشکلات موجود در فوتبال در این بخش هم تحریم های ظالمانه است.

صالحی امیری گفت: برای اطلاع مردم عزیز عرض می کنم، کمیته ملی المپیک در شرایط فعلی برای انتقال ارز جهت رویداد بزرگ و بین المللی بازیهای المپیک توکیو با چالش جدی مواجه است اما با اهتمام و تلاش همه دست اندرکاران این مشکل نتوانسته خللی در برنامه های آماده سازی تیم ها و کاروان ایران بوجود آورد و ان شاالله در کنار هم از این گذر سخت عبور خواهیم کرد.

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت مطالبات مربیان خارجی، عنوان کرد: همگان می دانند در گذشته از محل منابع و کمک های فیفا مطالبات مربیان خارجی پرداخت شده است اما با شرایط تحریمی کنونی امکان هرگونه نقل و انتقال ارزی مشکل شده و تلاش های زیادی از سوی معاون اول محترم رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزارت خارجه و سایر نهادها برای حل این مشکل صورت گرفته است.

صالحی امیری گفت: انتظار می رود مسئولان مربوطه برنامه و تلاش های خود را برای انتقال ارز از جمله برای باشگاه استقلال برای مردم و هواداران تشریح کنند و مطمئنا آگاهی و اعتماد هواداران عزیز از خدمات خدمتگزاران خود در ورزش کشور بعنوان سرمایه اصلی ما محسوب می شود.

رییس کمیته ملی المپیک با انتقاد از رفتار مربیان خارجی نسبت به هوادران تیم ملی و باشگاهی در فوتبال ایران تصریح کرد: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها بدنبال مطالبات ارزی خود هستند. این رفتار شایسته مردم بزرگ ایران نیست.

منبع:فارس