کد خبر: ۲۸۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۰۱

چگونه لئوناردو دی کاپریو جان یک مرد را پیش از آغاز سال نو میلادی نجات داد؟

زمانی که لئوناردو دی کاپریو لبخند زنان در مراسم گلدن گلوب امسال حاضر بود، کمتر فردی تصور می کرد که او اخیرا جان یک نفر را نجات داده و تبدیل به قهرمان شده است.
به نظر می رسد ستاره تایتانیک و برنده اسکار برای نجات مردی گمشده در دریا اندکی قبل از به صدا در آمدن زنگ سال نو میلادی تلاش کرده است.

این بازیگر در هنگام مسافرت با قایق از خدمه شنید که مردی که در تاریخ 30 دسامبر در یک کشتی مسافربری در کارائیب سوار شده بوده مفقود شده است. این بازیگر به سرعت موافقت كرد كه آنها باید قایق را منحرف كنند تا به جستجوی مرد بروند و او را پیدا کنند.

بر اساس گفته های یک منبع آگاه که این موضوع را تعریف کرده، آنان تنها و نزدیک ترین کشتی به محل حادثه بوده اند که ساعتهایی طولانی را صرف جستجو کرده بودند. در نهایت پس از ساعتها جستجوی بی وقفه این مرد ساعاتی پیش از تاریکی هوا در آب ای اقیانوس پیدا شد. دی کاپریو در زمان نجات این مرد به همراه کامیلا مورون در سنت بارتز در مرخصی بود.

پس از نجات این مرد که هویتش فاش نشده است، وی به سرعت تحت کمک های پزشکی قرار گرفت چرا که در وضعیت کمبود آب بدن بود. لئوناردو دی کاپریو نه تنها فعال حوزه تغییرات آب و هوا و حفاظت از محیط زیست است، بلکه ستاره فیلم و اکنون نجات دهنده زندگی است.

منبع:انتخاب