کد خبر: ۲۸۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۳

قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار امروز دوشنبه ۲۳ دی

کسی جلودار قیمت‌ها در بازار خودرو نیست. هر روز شاهد افزایش قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو هستیم و انگار کسی به این موضوع اهمیت نمی‌دهد.
افزایش قیمت ماه‌های اخیر باعث شده قیمت پراید صندوق‌دار به ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد و پژو ۴۰۵ GLX با قیمت ۸۳ میلیون تومان در بازار معامله شود. 

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا به مدار افزایش قیمت برگشتند. هرچند این روند به آرامی طی می‌شود، اما اینطور که پیداست کسی جلودار آن نیست. امروز تیبا صندوق دار در حد ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۶۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل تیبا ۲ با کمی کاهش قیمت در حد ۲۰۰ هزار تومان در بازار ظاهر شده و به ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برگشته است.  امروز ساینا با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و ۶۹ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. کوییک دنده‌ای هم امروز ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

پراید همگام با دیگر خودرو‌های سایپا روند افزایش قیمت در پیش گرفته است. امروز سایپا ۱۱۱ یا همان پراید هاچ‌بک در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید صندوق‌دار هم افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و امروز در بازار ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین پراید وانت مدتی است روی مرز ۶۰ میلیون تومان متوقف شده و با همین قیمت در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو با سرعت کمی به افزایش قیمت ادامه می‌دهند. امروز سمند LX در بازار ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ که هفته گذشته وارد کانال ۱۰۰ میلیونی شده بود، امروز در بازار ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ امروز همگام با دیگر خودروها، روند افزایش قیمت در پیش گرفت است. طوری که پژو ۴۰۵ GLX امروز در بازار ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۳ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با همان قیمت ۱۰۳ میلیون تومان روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده و پژو ۴۰۵ SLX امروز حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۹۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.  

پژو پارس امروز ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برگشته است. رانا هم کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین دانگ‌فنگ H. ۳۰ امروز تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار با قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ این روز‌ها روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان اعلام می‌شود و نشان دهنده اختلاف ۴۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در همین محدوده قرار دارد و با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

دنا امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار با نرخ ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس سر جایش روی نرخ ۱۵۶ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. در  این بین دنا پلاس با موتور توربو شارژ بیشترین افزایش قیمت را در بازار خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند. جک J۴ امروز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی روبرو شده و ۱۵۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. امروز جک S۳ در بازار یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به ۲۲۱ میلیون تومان بازگشته است. با این حال جک S۳ در بازار حدود چهار میلیون بالاتر از نرخ مصوب خرید و فروش می‌شود. امروز جک S۵ یک میلیون تومان دیگر افزایش قیمت پیدا کرده و به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است. نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو این روز‌ها تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نمی‌کنند. قیمت این محصولات در بازار تقریبا نزدیک به نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود ۱۴۳ میلیون تومان است و کارخانه قیمت این محصول را ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است. کارخانه قیمت مصوب MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ اتوماتیک هم در بازار گران‌تر کارخانه است. نرخ مصوب این محصول ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در بازار ۱۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. MVM X۳۳ اختلاف بیشتری با نرخ مصوب دارد. طوری که این محصول در کارخانه ۲۳۶ میلیون تومان است و در بازار حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر یعنی ۲۴۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.