کد خبر: ۲۸۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۸۹

واکنش مجری تلویزیون به قهر از رسانه‌ملی +عکس

مجری "جهان‌آرا"به کناره‌گیری برخی از مجریان تلویزیون واکنش نشان داد.

انصراف از جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی فجر به تلویزیون و صداوسیما کشیده شد. جایی که از کناره‌گیری و استعفای مجریان تلویزیون شروع شد و به "قلقلی" و گوینده رادیو و حتی بازیگر سریال‌های تلویزیون رسید.

محمدجواد یافتیان مجری "جهان‌آرا" در صفحه مجازی خودش به استعفا و کناره‌گیری برخی از حضور در تلویزیون تحت عنوان "حرمت برای اعتماد مردم" واکنش نشان داد و نوشت: چند روزی می‌شود که در فضای مجازی می‌بینیم برخی از همکاران (مجریان) صداوسیما به دلیل داشتن اعتراض نسبت به مسائل اخیر، صحبت از کناره‌گیری و رفتن از تلویزیون می‌کنند.

واکنش مجری تلویزیون به قهر از رسانه‌ملی +عکس

بدون شک هر فردی می‌تواند در مورد شرایط کاری خودش تصمیم‌گیری کند اما اخلاق حکم می‌کند این همکاران گرانقدر یادشان نرود که از پله‌های همین قاب شیشه‌ای بالا رفتند و الان بین مردم دیده می‌شوند.

به خاطر همین امر، اول به خودم و بعد به این عزیزان یادآور می‌شوم اگر قصد تغییر فضای کاری داریم، می‌شود دلیلش را پیش خودمان نگهداریم و به قول قدیمی‌ها حرمت جایی که برایمان هزینه معنوی و مادی کرده‌ است تا ما بتوانیم در قاب چشم مردم بنشینیم، حفظ شود.

البته ارزش قائل شدن برای مردم و مؤلفه اعتمادملی هم موضوع مهمی است که حداقل وظیفه مجریان رسانه‌ملی، توجه کردن به این ارزش است."

منبع:تسنیم