کد خبر: ۲۸۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۹

واکنش فلاحت پیشه به پیشنهاد مذاکره بدون شرط آمریکایی‌ها با ایران/ ترامپ تلاش کرد از سقوط هواپیمای اوکراینی برای تضعیف موقعیت ایران استفاده کنند

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعد از حمله ایران به پایگاه عین الاسد، جمهوری خواهان و دموکرات ها درصدد تحت فشار قرار دادن ترامپ برای آغاز مذاکره با کشورمان هستند.

حشمت الله فلاحت پیشه در رابطه با پیشنهاد مذاکره بدون شرط آمریکایی ها با کشورمان، گفت: بعد از حمله ایران به پایگاه عین الاسد که نخستین ضربه نظامی به آمریکا بعد از دوران جنگ جهانی دوم بود، موضوع آغاز مذاکره با ایران به طور جدی در میان جمهوری خواهان و دموکرات ها مطرح شد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این افراد اعتقاد دارند که چالش بین کشورمان و آمریکا بی انتها است لذا افراد از دولت خواستند که ترامپ بپذیرد با ایران مذاکره کند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد هم اکنون شرایط موضوع مذاکره با گذشته فرق دارد زیرا دولتمردان و کارشناسان آمریکایی به خوبی دریافتند ایران دیگر ضعیف نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: علی رغم اینکه صحبت از مذاکره بدون پیش شرط مطرح است، اما ترامپ دچار خطای راهبردی شده است؛ در واقع آمریکایی ها تلاش کردند از سقوط هواپیمای اوکراینی برای تضعیف موقعیت ایران استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می توان گفت به رغم اینکه جنگ بین دو کشور ایران و آمریکا منتفی است، اما مسئله مذاکره نیز در شرایط کنونی راهبرد به حساب نمی آید.