کد خبر: ۲۸۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۹۳

سعید راد: سلبریتی‌ها همدردی بکنند نه خودنمایی!

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: اینکه هنرمند بخواهد کنار مردمش باشد یک بحث است، اما این که بخواهد خودش را نشان بدهد بحث دیگری است.
واکنش سعید راد به آسیبی که سلبریتی‌ها در جریان همدردی با مردم دچارش می‌شوند

به گزارش سلام نو، سعید راد از اظهارنظر سلبریتی‌ها در مسائل مختلف دفاع کرد و آن را ناشی از حس همدردی با مردم دانست. او  در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: فردی که به خاطر هنرش درآمدی دارد، می‌خواهد کنار مردم باشد و بگوید من می‌خواهم صدای شما باشم.

بازیگر «تنگنا» البته به یک آسیب در این زمینه اشاره کرد و گفت: چیزی که اینجا مد شده و شاید هیچ جای دنیا نباشد این است که من ندیدم سیل بیاید، زلزله بیاید و ... همه جا هنرمندها در صحنه باشند. این راهش نیست. اینکه هنرمند بخواهد کنار مردمش باشد یک بحث است، اما این که بخواهد خودش را نشان بدهد بحث دیگری است.

بازیگر سریال «دل» در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی درباره انصراف چند سینماگر از حضور در جشنواره فیلم فجر این واکنش‌ها را محصول بینش شخصی افراد دانست و گفت: گروهی تفکرشان این است که با انصراف از جشنواره همراهی‌شان با مردم را نشان می‌دهند. شاید من هم اگر فیلم داشتم واکنش نشان می‌دادم. من نه می‌گویم این کار غلط است و نه می‌گویم درست است. هر تصمیمی گرفته می‌شود تصمیم‌ فردی و آزادانه است. نتیجه استقلال فکری.

وی در ادامه با اشاره به واکنش‌های تندی که در این زمینه در فضای مجازی صورت گرفت گفت: متاسفانه ما جایی قرار گرفتیم که فقط با گوشی موبایل به هم توهین می‌کنیم، جامعه ما به دلیل تحریم‌های ناعادلانه و بسیاری مشکلات اقتصادی، خسته و آسیب‌پذیر شده، مردم خشمشان را از طریق این گوشی‌ها نشان می‌دهند و نتیجه این وضع تخریب جامعه است.

منبع:خبرآنلاین