کد خبر: ۲۸۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۶۷

رفتار راننده اوبر با مسافر نابینا جنجالی شد

یک راننده اوبر در لندن از یک خواننده اپرای نابینا 20 پوند سرقت کرد و افزون بر این، با گرفتن گوشی وی، یه خود در اپلیکیشن اوبر 5 ستاره امتیاز داد.
ویکتوریا اروواری، یک خواننده سوپرانو تحسین شده است که هنگام کودکی بینایی خود را از دست داد. وی برای رسیدن به محل کار خود از تاکسی اینترنتی اوبر استفاده کرد اما راننده اوبر از نابینا بودن وی سوء استفاده کرد.

این راننده 32 ساله که کرنل میهایی نام داشت 20 پوند بیشتر از کرایه تاکسی خود دریافت کرد و البته امتیاز 5 ستاره را برای عملکرد رانندگی خود انتخاب کرد. میهایی اهل داگنهام در منطقه شرق لندن، در پی محاکمه خود در دادگاه دادرس کرویدون به جرم کلاهبرداری محکوم شد.

خانم اروواری در این خصوص گفت:" مدت هاست که می دانم به عنوان یگ نابینا باید با برخی مشکلات کنار بیایم، اما این که دیگران از من سوء استفاده می کنند، واقعا آزار دهنده است. من اعتمادم را به بسیاری از افراد از دست دادم."

جالب است بدانید این خواننده با وجود نابینا بودن یک هنرمند محبوب و مشهور است که جوایزی متعدد نیز بنده شده است. این معلم موسیقی نیجریه ای که در هنرستان Trinity Laban در لندن تحصیل کرده است، در طول مسابقات استعدادیابی اظهار داشت: "احساس می کنم از دست دادن بینایی باعث شده است تا من از زیبایی در موسیقی آگاه شوم."

سخنگوی اوبر درباره حادثه اخیر گفت: "این حادثه غیرقابل قبول است و ما مشتریان خود را در حکم پس اندازهای ارزشمند خود می دانیم. در اوبر جایی برای این نوع افراد دروغگو متخلف نیست."

منبع:انتخاب