کد خبر: ۲۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۰

برانکو رسما سرمربی عمان شد/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس امروز به صورت رسمی در مقر فدراسیون فوتبال عمان حضور پیدا کرد و معارفه شد.

 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس امروز به صورت رسمی در فدراسیون فوتبال عمان حضور پیدا کرد و معارفه شد. او که ابتدای فصل با جدایی از پرسپولیس راهی فوتبال عربستان و تیم الاهلی شده بود، در این تیم موفق نبود و خیلی زود از سمتش برکنار شد. پس از آن شایعات زیادی درباره بازگشت این سرمربی کروات به تیم ملی ایران به گوش می‌رسید ولی برانکو در نهایت راهی عمان شد تا تیم ملی این کشور را در مسیر صعود به جام جهانی 2022 هدایت کند.

برانکو در بدو حضور در عمان گفته تجربه مربیگری در تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ تنها سابقه ملی او نیست و سابقه مربیگری در کرواسی را هم داشته است.

او درست می گویددر سال ۹۸ دستیار بلاژویچ در تیم ملی کرواسی بود که با هم توانستند تیم سوم دنیا شوند. با نسلی از ستاره هایی چون بوبان و شوکر و سایر رفقای شان.

عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه پنجم رقابت‌ها حضور دارد و با کسب 12 امتیاز از پنج بازی پس از قطر در رده دوم است و وضعیت خوبی برای صعود به دور بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی دارد.