کد خبر: ۲۸۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۳

هرگز این حرف‌ها را به میزبان خود نگویید

باید از صدمه زدن به احساسات میزبانان خود با رعایت این موارد حفاظت کنید.
حتی مودب‌ترین و مثبت‌ترین مهمان‌ها نیز می‌توانند دچار یک خطای گفتاری خجالت آور شوند. از صدمه زدن به احساسات میزبانان خود به طور غیرعمد (و خودتان از خصومت‌های غیر ضروری) زمانی که شما به خانه دوست یا یکی از اعضای خانواده می‌روید با رعایت این موارد حفاظت کنید.

۱. این حتما تبدیل به یک دارایی شده است

شاید اینگونه بود. اما نظر شما احتمالا باعث می‌شود که میزبان احساس خودآگاهی راجع به خرج‌های خود پیدا کند. مکالمه را حول زیبایی تکه‌های باهوش انتخاب شده میزبان، نه الزامات مالی نگه دارید.

۲. اجازه دهید من در مرتب کردن به شما کمک کنم قبل از اینکه باقی مهمان‌ها برسند.
احساس، فوق العاده؛ اجرای وحشتناک. در مورد مفاهیمی که آن خانه نیاز به تمیز شدن اضافه دارد، احتیاط کنید (و اینکه بنابراین فاقد صلاحیت است.) اگر شما واقعا می‌خواهید که کمک کنید، با یک جمله مبهم‌تر آن را ارائه دهید " آیا کاری هست که من بتوانم با انجام آن به شما کمک کنم؟ "

۳. شما از آخرین بار که ما اینجا بودیم پیشرفت زیادی کرده اید

مگر در مواردی که خانه آن‌ها به معنای واقعی از آخرین باری که شما دیده اید محل جدیدی و نوسازی شده باشد، از هرگونه تعاریف که وضعیت کنونی خانه کسی را به قیمت این که آن در گذشته چگونه به نظر می‌رسید، ستایش می‌کند، دوری کنید. در عوض، تمرکز خود را بر روی اینکه چقدر همه چیز جدید به نظر می‌رسند، نسبت به مقایسه آن‌ها قرار دهید.

۴. چقدر خانه شما دنج و راحت است

بله، این میتواند به عنوان یک تعریف معنا شود. ولی هنگامی که بدون زمینه ارائه شود، میزبانی که اعتماد به نفس کمتری دارد ممکن است این نظر را بعنوان یک تحقیر نسبت به اندازه خانه شما ببیند. سعی کنید آن را با کلماتی که بر مفهوم مثبت تاکید می‌کنند همراه سازید.

۵. آیا این دست ساز است؟

ما در حال صحبت از دکور هستیم، نه غذا. اگر چیزی که شما مد نظر دارید وسیله‌ای است که به صورت آماده از مغازه خریده اند، شما باعث نگرانی میزبان خواهید شد که پولش را به خوبی خرج نکرده است. اگر اینگونه است، ممکن است اشاره کنید که کاردست آن‌ها تمیز نبوده است. اگر آن وسیله دکوری را دوست دارید، فقط از آن تعریف کنید. اگر دست ساز باشد به شما خواهند گفت، آن زمان می‌توانید ازتبحر آن‌ها تعریف نمایید.

منبع:روزپلاس